Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
AuteurBericht
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyzo jun 06, 2010 9:47 pm

Emily
Zolang zij niet weet dat ik haar gedachten lees, zal er ook niets tegen proberen te doen. Ik blijf stil in het zadel zitten en lijk gewoon een heel dromerig kind. In werkelijkheid ga ik als een gek door haar gedachten heen, niet dat ik daar veel wijzer van wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyzo jun 06, 2010 9:54 pm

Aethelwyne dacht niet veel na, ze dacht alleen na over een spreuk om hier weg te komen moest dat nodig zijn en herhaalde deze. en aangezien ze eigenlijk niet loog dacht ze ook niet de waarheid door een leugen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 7:52 pm

Nuada
"Waar kom je vandaan?"
vraag ik op een wel erg langzame toon, waaraan al te merken is dat mijn geduld opraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 7:54 pm

Aethelwyne keek nog altijd niet op "het zuiden" sprak ze kalm. de spreuk had ze al meerdere kerenherhaald in haar hoofd en ze was klaar hem elk moment toe te gaan passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:01 pm

Emily
"Ze komt vanuit Azghorod, en ze kent onze koning Arthur. Waarom ze hier is weet ik niet."
Ik zeg het maar op deze manier, omdat ze anders gelijk verwacht dat we haar gaan vermoorden ofzo.

Nuada
Ik kijk even met een schuine blik achterom naar Emily, ik wist niet dat ze dat allemaal kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:05 pm

Aerthelwyne keek half verbaast op. Amaya knikte even en keek het vreemde meisje aan. "dus wat zijn je zaken hier?"

Aerthelwyne besloot hier niet langer te willen blijven. "wachters van tijd en ruimte hoor mij aan, Op dit tijdstip hoor ik niet op deze plek te staan. laat mij reizen heel de weg terug. Laat mij brengen naar waar in vandaan kwam en vlug." sprak ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:12 pm

Nuada
Ik kijk der even raar aan, grijp dan mijn speer en duw Apocalypse een paar passen naar voren. Apocalypse steigert hoog voor het meisje, terwijl mijn speer langer wordt en ik die direct tegen haar nek aan zet.

Ragnarok
Ik spring grommend op der af en laat haar hele paard en haar hele onderlichaam bevriezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:15 pm

van schrik stopte Aerthelwyne in het midden van de spreuk half keek ze op waardoor een deel van haar gezicht zichtbaar was. ze voelde de koude van het ijs om haar heen klemmen.

Amaya grijnsde even. dat gezicht kwam d;r ergens bekend van voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:19 pm

Nuada
"Zo nu heb ik tenminste je aandacht. Nog een zo'n halve gare spreuk en je gaat eraan."
zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
"Wie ben je?"
vraag ik op dwingende toon.

Ragnarok
Ik heb mijn enorme kop op ooghoogte van het meisje en kijk haar met samengeknepen ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:23 pm

Aerthelwyne wendde haar blik half naar de grond. ze kon niet vertellen wie ze was.even slikte ze. "Alvara" sprak ze. ze besloot haar tweede naam te gebruiken zo zou ze niet liegen en aangezien deze naam niet erg bekend was van haar zouden ze haar misschien niet herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:26 pm

Emily
"Je hele naam.."
Ik merk dat ze iets verborgen houd, maar wat weet ik niet. Ik ben te zwak voor om dat te 'zien'.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:29 pm

Aerthelwyne keek niet op en slikte even. "Alvara Dwelfgood" zei ze ze gad gehoord dat die adelijke familie hun dochter had verbannen en niemand wist wie ze precies was. ze probeerde het gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:35 pm

Nuada
Ik kijk even achterom naar Emily, die haar hoofd schud.
"Niet liegen."
zeg ik terwijl ik de punt van mijn speer wat draai, niet dat het veel effect heeft. Maar zij kan er wel bang van worden, bang dat ik zo wel haar nek doorboor, waar ik overigens best toe in staat ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:39 pm

Aethelwyne liet zich niet afschrikken door de spreer ze had zichzelf immers beschremt voor ze vertrok."U heeft niets te maken met wie ik ben." Amaya keek op "waar ken ik jou van? je gezicht komt me bekend voor." Aethelwyn wendde meteen haar gezicht af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:50 pm

Nuada
"Het gaat mij wel wat aan. Helemaal aangezien u zo'n haast heeft én met koning Arthur te maken heeft."

Ragnarok
Als ze haar hoofd wegdraait, kijkt ze recht in mijn gezicht. Ik grom zacht, mijn tanden ontbloten is niet nodig, door die enorme slagtanden die uit mijn bek komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:53 pm

Aethelwyne slikte even en wende haar blik naar de grond. ze zag de speer en hief in een reflex haar hoofd weer waardoor ze Nuada in een korte flits recht aan keek. meteen wende ze haar hoofd weer af."doch heer zijn dat Uwe zaken niet. ik geboed U nu dan ook mij door te laten."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 8:56 pm

Nuada
Ik ben er totaal niet van onder de indruk. Ze weet immers niet dat ik niet zomaar een raar mens ben x'D
Gelukkig kan ik zelfs in deze rotgedaante nog ergens druk op uitoefenen.
"Verzoek geweigerd. We laten u niet door."
zeg ik kortaf en kijk Amaya even kort aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 9:00 pm

Amaya keek even verbaast toen ze en glimp opving en stapte naar het meisje toe waar ze zonder pardon de kap van har gezicht erafgooide. ze wist niet waarvan maar het meisje kwam d'r bekent voor.
Aerthelwyne keek geschrokken op en probeerde haar haren voor har gezicht te laten vallen.
Amaya keek naar emily in de hoop dat ze wat opving.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 9:04 pm

Nuada
Ik trek mijn speer iets terug en plant hem daarna recht onder haar kin en duw haar kin gewoon met de speer omhoog.
"Zo, dan weten we ook eens met wie we te maken hebben."
zeg ik rustig.

Emily
Ik zit heel stil op Levisto en kijk half dromerig een andere kant op. Athans dat lijkt zo, in werkelijkheid doe ik mijn uiterste best haar gedachten te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 9:08 pm

Aethelwyne keek vanuit haar ooghoeken Nuada aan. Amaya keek haar onderzoekend aan "wie zijn je ouders?" vroeg ze. Amaya keek op "dood." sprak ze. wellicht mijn vader niet, maar wel de vader die hij ooit was.. dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 9:10 pm

Emily
Ik reageer nergens op, maar ik vang nu met heel veel moeite elke gedachte van haar op.

Nuada
"Dat is de waar, er werd gevraagd wie..."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 9:12 pm

"dat gaat jullie niets aan" siste ze. Als die verdomde Avery Descontstantes nooit was gekomen was mijn vadre bij zinnen gebleven. maar dit is nu het vertrouwen in dit land. geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 9:20 pm

Emily
Als ik die gedachte opvang glimlach ik even.
"Avery Descontantes...
Dus jij bent de dochter van Arthur...
Zijn énige dochter.. Alvara is dus je tweede naam..
Aethelwyne Alvara of Azghorod."
zeg ik terwijl ik haar grinnikend aankijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 9:22 pm

Aethelwyna haar ogen vergroote en ze keek Emily aan "hoe?.." snel schudde ze het van zich af maar het was al t elaat.

Amaya grijnsde sluw en keek Nuada aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Emptyma jun 07, 2010 9:25 pm

Nuada
Zodra ik haar volledige naam hoor, lijkt mijn blik op slag te verkillen.
Met een ijskoude blik kijk ik haar aan. De dochter van degene die ik zo graag wil vermoorden, hier voor me neus. Ik zou haar zo kunnen vermoorden.

Emily
"Ik weet niet of je dat moet doen."

Nuada
Ik kijk haar woedend aan.
Probeer nog een keer in mijn hoofd te komen en ik zal je volledig vermorzelen. Begrepen!?

Emily
Ik slik even en kijk een andere kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 18 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: