Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende
AuteurBericht
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 08, 2010 6:29 pm

"lekker." zei Amaya droogjes terwijl ze naar het water bleef staren.

Aethelwyne keek op naar de wachters ze wendde haar blik af toen ze hoorde wat de man zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 08, 2010 6:32 pm

Nuada
"Nou dan niet. Probeer ik eens er aan te denken dat jij bloed nodig hebt, krijg ik dit weer."
Ik laat de mannen los en met een koude blik zorg ik dat ze zich niet meer durven te verroeren. Ik loop naar het meer en begin mijn gezicht en armen enzo te wassen.
"Stelletje sukkels.. Denken dat het allemaal zo gemakkelijk gaat.. Alsof ik zomaar op zo'n manier naar die vervloekte koning zou gaan. Ik neem liever mijn eigen route."
loop ik heel zacht in mezelf te mopperen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 08, 2010 6:40 pm

Amaya keek op en kwam overeind. ze legde kort haar hand op zijn hoofd "arigatou" zei ze kalm (bedankt=japans) ze liep naar de bewakers toe en greep ze bij hun kraag ze sleurde ze meer naar Emily en knielde voor emily neer. ze zette haar nagels in de nek van een van de twee zodat er wat druppels bloed uit kwamen. ze liet de druppels in emily haar mond vallen en hield de wachter voor haar x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 08, 2010 6:51 pm

Nuada
Ik houd niet van dat soort contact en trek mijn hoofd weg. Rot op.
Ik baal ervan dat ik nu niet gewoon dat meer in kan duiken maarja x'D

Emily
Ik word gelijk wakker en kijk even niet begrijpend naar Amaya. Na een paar seconden drinkt het tot mij door en kijk ik haar dankbaar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 08, 2010 9:08 pm

Amaya knikte even en drukte de soldaat naar Emily. zelf draaide ze zich naar de andere soldaat. ze had geen zin in spelen en zette dan ook meteen haar tanden in zijn nek. het duurde daarna ook niet lang voor ze zijn lijk tot een hoopje as liet varen. even keek ze Aerthelwyne aan en toen hun blikken elkaar kruisde veegde ze het bloed van haar mond.

Aerthelwyne keek niet om toch kon ze het niet laten even te kijken waarna ze de vrouw het bloed van haar mond zag vegen. ze keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:15 pm

Emily
Ik heb de andere wachter ook binnen mum van tijd helemaal leeg gezogen.
"Bah, die had weinig..."
zeg ik lichtelijk geĂŻrriteerd als ik zie dat een hoop bloed al door zijn wonden naar buiten is gevloeid.
Dan valt mijn blik op Nuada, die dus onder het bloed zit. Ik trek even mijn wenkbrauw op maar zeg niets.

Nuada
Als ik al het bloed van mijn gezicht en armen heb weten te vegen, begin ik mijn hele speer weer schoon te maken. Over mijn kleren zit ik maar niet zo in, ik weet al een manier om die helemaal schoon te krijgen, zonder ze uit te hoeven trekken x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:21 pm

Amaya liet ook emily haar wachter tot as wederkeren en volgde haar blik naar Nuada. ze schudde haar hoofd even bij de aanblik van het bloed. ze ging rustig ergens op een boomstronk zitten en verroerde zich niet. weer keek ze voor zich uit.

Aerthelwyne keek de groep nogmaals rond en vroeg zichh af hoe lang ze haar nog zouden geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:25 pm

Nuada
Ik leg mijn speer aan de rand van het meer. Even kijk ik achterom naar Amaya en Emily. Ergens heb ik nu wel zin om ze kennis te laten maken met mijn nieuwe 'speeltje' zoals ik het zelf noem. Nog altijd twijfelend loop ik het meer in en duik uiteindelijk onder water en blijf daar.

Emily
Ik veeg mijn mond af en kijk Amaya even dankbaar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:29 pm

Amaya knikte alleen even en bleef voor zich uit staren. ze zat wel vaker zo zonder een echte reden.

Aethelwyne keek even op toen Nuada het water in sprong en keek toen de andere kant op weg van het gezelsschap het bos in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:35 pm

Nuada
Ik ga rustig op de bodem van het meer zitten, half veranderd in een waterwezen, maar ook weer half niet. Ik overweeg even wat ik zal doen. Ze wel laten schrikken, maar aan de andere kant ben ik ook niet in voor grapjes. Maar ik moet wel met dat 'speeltje' blijven omgaan, anders verleer ik het zo weer. En vanuit water is het de beste manier om ermee te leren omgaan.
Zo alles overwegend blijf ik heerlijk op mijn gemak zitten, geen gezeur van anderen om mij heen.

Emily
Ik kijk even naar het meer, naar het water dat langzaam weer tot rust komt. Dan probeer ik wat uit en probeer Nuada's gedachten te vinden. Even sluit ik mijn ogen om hem te zoeken, maar hoe hard ik ook zoek, ik vind helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:40 pm

Amaya bleef gehurkt op de boomstronk zitten en staarde voor zich uit. ze trok het zwaard uit de schede en stak deze deels in de grond ze liet haar hander er op rustten en verroerde zich verder niet.

Aethelwyne zuchtte zachtjes hopend dat ze haar uit de touwen los zouden maken want dan had ze maar 3 seconde nodig om weg te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:46 pm

Emily
Ik blijf zoeken, maar als ik na bijna 10 minuten nog niets vind, spring ik ergens verschrikt op. Gelijk denk ik dat er wat gebeurd is, en kijk verschrikt naar Amaya.

Nuada
Ik zit nog steeds rustig op de bodem, een beetje tot rust te komen. Ergens bevalt deze halve transformatie me niet, maar ik kan weinig anders, anders kan ik niet rustig onder water blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:49 pm

Amaya keek niet op en bleef rustig zitten voor zich uit starend de blik van Emily negerend. Hoewel Nuada al lang onder water zat had ze niet het gevoel dat er wat aan de hand was. dan was het water niet zo rustig gebleven.

Aethelwyne keek op toen ze emily op hoorde springen en keek haar an. even keek ze naar het water waar de man in was gesprongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:50 pm

Emily
"Ik kan hem niet vinden..."
mompel ik zacht, half tegen Amaya.
Even zoek ik Cedric, in de hoop van hem een aanwijzing te krijgen of dit normaal is.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:52 pm

Cedric stond ergens tussen een groep bomen en glimlachte even hij knikte terwijl er niemand stond en leek toen begrijpelijk te kijken. hij keek wat verbaast en draaide zich om waar hij emily in zijn richting zag kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 12:56 pm

Emily
Aangezien Amaya niet van plan is iets te doen, loop ik maar snel naar Cedric.
Halverwege blijf ik opeens stil staan, als ik vaag iets merk. Ik vang iets op en gil keihard, een paar seconden voor het geweld in het water losbarst.

Nuada
Zonder aankondiging neem ik mijn besluit, het is wel weer tijd om eens iets handigs uit te proberen. Nog altijd is niet te zien wat ik allemaal aan het doen ben, maar het hele meer is vol met golven en borrelde luchtbellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 1:09 pm

Cedric keek even verbaast toen Emily gilde en keek naar het water hij fronsde zijn wenkbrauwen en vroeg zich af wat Nuada aan het doen was. maar zorgen maakte hij zich niet echt, Nuada had hem al vaak genoeg aan het schrikken gekregen en hij zou er niet nog eens in trappen.

Amaya keek half op en trok haar wenkbrawu op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptyzo jun 13, 2010 1:16 pm

Emily
Ik ren snel terug naar Amaya, ik heb iets van Nuada's vage gedachten opgevangen, eigenlijk alleen het beeld van een monster, waardoor ik volledig in paniek ben geraakt.

Nuada
Ik loop te ruzieen met het veranderen, maar uiteindelijk is het dan gelukt en met wat moeite heffen zich 5 koppen boven het water uit. Dan ga ik meer rechtop staan en toren bijna boven de hoge oerbomen uit. Het kost me wel verschrikkelijk veel moeite om de hele spierwitte (met rode ogen) hydragedaante onder controle te houden. Ik weet dat een van de koppen vuur spuwt, maar welke weet ik niet. Ik probeer eerst maar eens twee koppen een andere kant op te laten kijken en wordt zelf half gek van de enorme hoeveelheid beelden die ik zie en de enorme hoeveelheid spieren/aderen/lichaamsdelen e.d. ik allemaal moet beheersen.

Apocalypse
Ik til mijn hoofd op en kijk even verbaasd omhoog.
Sure... Ben je weer bezig..
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 15, 2010 4:14 pm

Cedric schudde zijn hoofd en ging verder met war hij mee bezig was.

Amaya keek op toen Nuada ineens uit het water omhoog kwam. ze keek naar zijn koppen en trok vaagjes een wenkbrauw op.

Meredith snoof toen Nuada uit het water kwam en keerde hem de kont toe x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 15, 2010 4:19 pm

Nuada
Ik probeer het een en ander uit, o.a. uitzoeken welke kop nou daadwerkelijk vuur spuwt. Het gevolg is dat er eerst alleen wat flauwe kuchjes komen en daarna opeens een boom afbrand. Langzaam word ik gek van die vele beelden en verander terug. Het enige wat ik niet doorheb is dat ik terug verander op de plek van de bovenste kop (zo'n 10m hoogte). Ik val vanaf die enorme hoogte naar beneden, en aangezien ik niet bepaald geoefend ben met vleugels, val ik vol op mijn rug aan de rand van het meer (waar de grond hard is).

Emily
Als ik doorheb dat het die sukkel natuurlijk wel moet zijn ga ik boos weer tegen mijn boom aanzitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 15, 2010 4:22 pm

Amaya keek Nuada kalm aan, wachtend tot hij weer overeind zou komen maar ze stak geen hand uit.

Meredith graasde rustig door negerend dat Nuada achter haar neerviel.

Cedric keek nu wel op en keek afwachtend of hij moest helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 15, 2010 4:33 pm

Nuada
Ik kijk even een paar seconden wat verdwaasd omhoog, net was ik daar immers nog.
"K*lere.... Dat ging niet helemaal als gepland." mompel ik half in mezelf.
Dan ga ik zitten en merk dat mijn rug behoorlijk pijn doet, ik draai mijn hoofd wat naar rechts en voel gelijk mijn hele nek kraken/knakken x'D.

Apocalypse
Sukkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 15, 2010 4:39 pm

Amaya schudde haar hoofd even en kwam overeind. ze liep richting Aethelwyne die verbaast toekeek naar Nuada.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 15, 2010 5:08 pm

Nuada
Ik probeer mijn nek weer wat losser te werken.
Die is nog niet helemaal gevechtsklaar
Daarna sta ik wat moeizaam op en pak mijn speer, die een eindje verder op ligt van de grond.
Het enige voordeel is dat alle bloedvlekken zijn verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Emptydi jun 15, 2010 5:09 pm

Aethelwyne keek op naar amaya afwachtend. Amaya bleef aethelwyne aankijken met een doordringende blik. puur uit verveling x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 21 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: