Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
AuteurBericht
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 3:34 pm

Apocalypse
Ik draaf naar het meer en begin gelijk gulzig te drinken.

Nuada
Ik zit over alles na te denken, maar het is te veel om alles wat je al zoveel jaren dwars zit in een keer op een rijtje te zetten.

Emily
Ik zadel Levisto af en laat hem daarna ook los.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 3:36 pm

Cedric steeg af en leit merric los. merric keek naar de hengst bij het meer en begon mar te grazen. meredith stapte naar het meer en begon te drinken.

Amaya hield aerthelwyne vatst en bond haar aan een boom met een touw wat nog in een zadeltas zat. Aethelwyne verzette zich niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 3:40 pm

Nuada
Ik ga even verzitten en merk dat dit toch best een dunne tak is. Ik sta op, en klim naar een andere tak waar ik dan maar op blijf zitten nadenken. Ik heb vrij weinig zin om zometeen uit die boom te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 4:55 pm

toen Amaya Aethelwyne aan de boom had vastgebonden ging ze zitten aan het meer en keek ze over het water oppevlak uit.
Aethelwyne keek even naar de vrouw en zuchtte zacht waarna ze naar de grond keek.

Cedric keek even naar Aethelwyne en toen naar Emily.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:02 pm

Nuada
Een tijdje (uurtje ofzo x'D) word ik het nogal zat dat nadenken. Dan kijk ik naar beneden en zie dat meisje zitten. Ergens heb ik er totaal geen zin in dat ze weet wie ik ben, maar aan de andere kant heb ik geen zin om nu voor altijd in de rottige mensengedaante te blijven zitten. Ik besluit haar dan maar eens te gaan uithoren wat ze over mij als 'Silverlance' weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:04 pm

Aethelwyne keek naar de vrouw die doodstil voor het meer gehurkt zat. ze had de man dan ook niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:07 pm

Nuada
Ik verander dan toch nog maar even terug naar mijn mensenuiterlijk en spring rustig de boom uit (van zo'n 7 meter hoogte). Bij het landen veer ik even door mijn knieen maar loop daarna rustig naar het meisje toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:08 pm

Aethelwyne keek op toen ze iets hoorde neerkomen en zag de man op haar aflopen. Ze wende haar blik naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:10 pm

Nuada
Ik ga voor haar op mijn hurken zitten.
"Zo, nog een paar vragen..."
Ik praat niet erg hard, hard genoeg zodat het meisje het verstaat, maar de anderen horen het niet.
"Je zal wel niet weten wie ik ben, aangezien de meeste mensen de ontmoeting niet overleven. Hoe veel weet jij, en hoeveel weet jouw vader over de naam 'Silverlance'?"
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:22 pm

Aethelwyne keek op "Silverlance?" ergens kwam de nama haar bekend voor en ze dacht na."Al wat mijn vader weet is dat 'Silverlance' de dood van vele soldaten op zijn naam heeft staan." even keek ze hem aan zelf wist ze meer maar voor ze wat zei observeeerde ze hem kort. "wat ik weet? Silverlance hij dood vele soldaten allen menselijk dus hij koester work. maar aan de manieren hoe mijn vader met het volk en andere volkeren omgaat zijn er meer die die gevoelens met hem delen. ook is de manier van doden een manier die mensen niet snel zal lukken. van wat ik heb gehoord is hij te snel en krijgt een groep niet eens de kans hem te omsingelen dus menselijk is hij niet. hij is sterk aangezien hij het al een tijd volhoud. daarbij bestaan de verhalen over Silverlance nu onderhand al zo lang dat dat een bevestiging moet zijn dat hij niet menselijk is. want als dat zo was was hij nu al met pensioen. dat betekend dat hij zowel een elf of een vampier moet zijn. maar nog nooit zijn er lichamen gevonden waar geen bloed meer in te vinden was en dat terwijl er al vaak genoeg resten zijn gevonden dat laat over Silverlance is een elf en aangezien hij sterk is is hij Ă©Ă©n van de hogere rangen Noble class of Royal. dat zijn enkele van mijn vermoedens maar Ik ga er verder niet heel erg op in zoals mijn vader doet." sprak ze kalm en beredenerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:33 pm

Nuada
"Goed nagedacht. Veel mensen kijken alleen naar de gegevens die ze krijgen en zijn niet in staat er iets mee te doen. U wel, dus voor een mens bent u behoorlijk slim. ."
terwijl ik haar aan blijf kijken verander ik heel simpel terug in mijn gewone vertrouwde werkelijke elvengedaante.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:35 pm

Aethelwyne reageerde maar niet op zijn antwoord en zag zijn verandering. ze leek er niet van te schrikken noch leek het haar te verbazen. ze besloot te zwijgen tot haar weer iets werd gevraagt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:38 pm

Nuada
"Mooi, dus hij denkt nog steeds dat hij me te pakken kan krijgen. Jij bent de eerste mens die daadwerkelijk weet wie ik ben, niet dat je de kans krijgt het aan je pappie te vertellen."
Ik draai me om als ik iets in mijn nek voel.

Apocalypse
Ik ben naar Nuada toegelopen en duw mijn neus in zijn nek.

Nuada
Het is al goed.
Ik aai de enorme hengst even over zijn neus.

Apocalypse
Alles ligt nog in het hutje. Er is iets goed mis daar.

Nuada
Wat dan?

Apocalypse
Ik weet niet, op mijn rug, opschieten.

Nuada
Ik werp nog een korte blik op Aethelwyne en spring daarna op Apocalypses rug, waarna de hengst direct van de open plek wegstuift.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:42 pm

Aethelwyne keek op en keek Nuanda verbaast na toen hij wegstoof. toen richtte ze haar blik op Amaya die nog altijd bij het meer zat even keeek ze naar de grond.
binnen een paar seconden stond Amaya voor het meisje. Aethelwyne keek verbaast en licht geschrokken op toen ze ook Cedric achter Nuada zag aan galloperen. Amaya keek Aethelwyne doordringend aan. Natuurlijk had ze met haar gehoor het hele gesprek kunnen volgen hoe hard Nuada het ook hed geprobeert niet hoorbaar te laten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:48 pm

Nuada
Op weg naar het hutje hoor ik opeens geluid naast me, alsof iemand of iets anders op een parallel pad naast me rent. Dan zie ik de enorme gestalte van Ragnarok en glimlach even. Voor de uitgang van het bos geef ik Ragnarok de opdracht om te wachten en verander snel van gedaante voor ik Apocalypse het bos uit laat stappen. Dan zie ik een stuk of 20 wachters staan, kennelijk had Ragnarok er dus toch een laten ontsnappen.

Wachters
"In de naam van koning Arthur word u gearresteerd."

Nuada
"Okee. Verder nog wat nieuws te melden?"
Ik laat Apocalypse dichter naar ze toestappen.

Wachters
Omcirkelen hem.

Nuada
Nooit gelukt te omcirkelen he...
Ik laat me rustig van de rug van Apocalypse afglijden, met mijn handen omhoog. Zogenaamd erg bang, maar des te eerder heb ik mijn speer te pakken.
Volgens mij blijven ze niet goed genoeg staan...

Ragnarok
Ik brul even zacht en laat de grond onder de helft van de wachters bevriezen. Bij de anderen kan ik niet zonder uit het bos te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:52 pm

Amaya bleef Aethelwyne strak aan kijken haar ogen hadden een ichte bloedrode kleur. Aethelwyne zag het meteen en wendde haar blik af. Ă©Ă©n elf en Ă©Ă©n vampier minimaal. ik weet het ook goed te treffen. Amaya tilde Aethelwyne haar hoofd op en keek haar aan. toen liet Amaya haar weer los en zat ze weer binnen een seconde bij het meer en keek ze naar het water

Aethelwyne keek w at verbaast maar liet het maar zo. weer overdacht ze allerlei spreuken.

Cedric liet zijn paard halt houden en wachtte even van een afstandje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 5:57 pm

Nuada
Hopelijk let Amaya een beetje op dat prinsesje...

Apocalypse
Ik steiger hoog en haal naar een van de wachters uit en met zo met mijn hoeven zijn schedel in elkaar.

Nuada
Zo snel als ik kan (lang niet zo snel als een vampier, maar toch behoorlijk snel, zeker voor in mensengedaante) pak ik mijn speer, die ik direct langer laat worden en moeiteloos een paar hoofden eraf hak. Gelijk komen er allemaal bloedspetters op mijn kleren en handen. Ik laat het maar zo en voel opeens iets achter me. Dan zie ik een van die sukkels proberen me vast te grijpen en hak ook maar zijn hoofd af. Al snel ligt de helft dood op de grond. En de andere helft zit vast in Ragnarok's ijs. Ik maak de anderen ook maar af maar laat er twee leven.
Nonchelant steek ik mijn speer weer weg, maar ik kijk even naar alle bloedspetters die ook op mijn gezich zitten x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 6:00 pm

Amaya keek naar het water. het leek net alsof ze niet oplette maar zodra aethelwyne een onverwachte beweging zou maken zou ze het weten.

Aethelwyne keek naar de lucht en sloot haar ogen even. ze wou hier weg maar nu zou ze niet snel genoeg zij voor een spreuk, en daarbij als ze het vertrouwen van de twee zou kunnen winnen zouden ze haar misschien helpen met een voor haar onmogelijke opdracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 6:03 pm

Nuada
Ik knik naar Cedric terwijl ik Apocalypse's met ijzer beslagen tuig pak.
"Kun jij alle voorraden pakken? We blijven hier niet langer. Wie weet hebben ze in de verte ergens een wachtpost achter gelaten en dan komen ze hier morgen weer. In het bos zijn wij in het voordeel."

Emily
Ik lig tegen een boom verderop aan te slapen, zo moe ben ik van alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 6:06 pm

Cedric knikte. "natuurlijk." hij steeg af van Merric en liep de hut in.

Amaya keek kort naar Elimy en bleef stil.

Aethelwyne voelde zich wat slaperig worden maar verzette zich er tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 6:09 pm

Nuada
Ik haal al het voer voor de paarden uit de stallen, en stop alles in de sterke zakken die ik daarna aan Ragnarok meegeef. Ik maak er met sterk touw een soort band tussen, waardoor het makkelijk blijf liggen.

Ragnarok
Ik verdwijn in het bos met een heleboel zakken paardenvoer, eenmaal op de open plek, brul ik zacht om Amaya's aandacht te trekken. Liever dat zij me een keer aanraakt dan dat ik hier moet blijven staan als pakezel.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 6:11 pm

Amaya keek op en zag de zakken voer. even trok ze haar wenkbrauw op. ze stond rustig op en in een enorm tempo haalde ze alle zakken voer van hem af. nog geen tel later klopte ze haar handen af nadat er een plof was te horen van de laatste zak voer die de grond raakte. ze hurkte weer bij het water.

Cedric haalde alle vooraden uit het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 6:16 pm

Ragnarok
Ik verdwijn weet het bos in.

Nuada
Ik pak een deel van hem aan, wat ik op Apocalypse meeneem. Als Ragnarok er weer is laat ik hem de twee overgebleven mannen ontdooien.
"Probeer niet te ontsnappen, dan hak ik jullie kop er zo af."

Wachters
Kijken hem doodsbang aan, niet wetend wat hij met hen gaat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 6:25 pm

de andere helft legde Cedric op merric en hij steeg op.
Amaya bleef geduldig wachtten.

Aethelwyne keek naar de lucht,
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Emptydi jun 08, 2010 6:27 pm

Nuada
Ik laat de wachters naast Apocalypse meelopen en even later draaft de grote hengst de open plek op. Ik dump alle spullen op de grond en sleep de mannen mee.
"Avondeten staat klaar."
zeg ik terwijl ik even met een hand over mijn wel erg onder het bloed zittende gezicht veeg.

Wachters
Kijken doodsbang om zich heen, zien dan hun prinses, maar zullen het toch noooit na kunnen vertellen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 20 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: