Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende
AuteurBericht
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: het rollenspel   het rollenspel Emptyza mei 08, 2010 5:14 pm

en hier spelen we het spel
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:25 pm

Nuada
Rustig loop ik door het huisje heen. Het is een klein houten huisje dat al jaren onbewoond is, het ligt aan de rand van het bos, wat ik erg fijn vind. Ik trek wat kasten open en stal er mijn enorme hoeveelheid zwaarden in uit.

Apocalypse
Ik sta rustig gras te eten aan de rand van het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:28 pm

Amaya zat op Meredith haar rug. de merrie had een duur dames tuig om gekregen en gedraagde zich daar dan ook naar. Amaya gallopeerde met de merrie richting het dorp wat aan het bos grensde. haar bloedrode mantel wapperde achter haar aan. haar gezicht en houding waren statig. in de verte zag ze een hengst grazen vlak bij een huis. ze gaf hen weinig aandacht engallopeerde er dan ook zo voorbei het dorp in. het was een dorp vol oudjes, welja voor mensen dan. Het was niet bepaald welvarend maar ze hoopte toch nog wat mensen zo ver te krijgen informatie te vertellen over de welvarende stad. Meredith brieste.

Cedric maakte ondertussen de stallen greed.


Laatst aangepast door ariel op wo mei 12, 2010 7:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:33 pm

Emily
Ik rijd stil en een paar meter achter Amaya achter haar aan. Toch geniet ik van het ritje met Levisto en kijk om me heen.

Nuada
Ik merk dat we totaal geen eten in huis hebben en zucht even bij de gedachte dat ik me zo weer onder de mensen moet vertonen. Ik heb totaal geen zin om mijn uiterlijk voor die sukkels aan te passen, ookal is het voor mij een kleine moeite. Maarja, als ik wil dat mijn plannen werken, zal het toch moeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:36 pm

Cedric klopte op de deur, toen hij het commando kreeg om hem te openen liep hij naar binnen "hoogheid." hij boog naar zijn prins "de stallen zijn gereed" zei hij op een beleefde toon.

Amaya keek om zich heen. "hou je neus maar dicht Emily" zei ze kalm terwijl ze Meredith in draf over liet gaan. "de stank van die mensen zou je nog eens ovewelmen." zei ze spottend gericht op het mensenvolk. toen ze het dorp inreden ging ze over in stap.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:41 pm

Nuada
Ik knik even kort ten teken dat ik het begrepen heb. Ik ben er totaal niet met mijn gedachten bij en reageer dan ook wat afwezig. Daarna loop ik via de achterdeur naar buiten en loop naar Apocalypse.
Kom, je stal is klaar..

Apocalypse
Ik bries en draaf voor hem uit naar de stallen, ik steek mijn hoofd naar binnen en kijk rond Razz

Emily
"Ja mevrouw."
zeg ik zacht, maar wel zo hard dat ze het hoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:44 pm

Cedric boog even en liep het huisje weer uit richting Merric. hij klopte de hengst op de hals. hoe gaat het jongen.. de hengst brieste.

Amaya keek even om naar Emily en glimlachte. even keek ze om zich heen en stapte ze ergens af. ze nam Meredith aan de hand mee en keek om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:47 pm

Emily
Ik stijg ook af terwijl ik even met een nieuwsgierige blik om me heen kijk. Af en toe werp ik een angstige blik op Amaya omdat ik bang ben dat ze het ziet.

Nuada
Ik laat Apocalypse in zijn stal en laat de deur maar open staan.

Apocalypse
Ik leg mijn oren in mijn nek als Cedric langs komt, het is dat ik hem van Nuada niets mag doen, maar anders...
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:49 pm

Cedric zag de hengt. hij had respect voor het dier en geaccepteerd dat dat respect altijd van Ă©Ă©n kant zou komen. zolang hij de legende waar kon maken vond hij het prima. hij begeleide Merric naar de andere kant van het huis wara een kleinere stal stond die hij ook had klaar gemaakt en zette zijn paard op stal. merric brieste.

Amaya keek om zich heen al snel rechtte ze haar blik weer en tilde ze met Ă©Ă©n hand haar jurk op. statig liep ze door het dorp een zachte 'ooh' en 'aah' waren voor haar dan ook overduidelijk te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:55 pm

Apocalypse
Als Cedric weg is draai ik mijn kont naar de openstaande deur en ga hooi staan eten.
Helemaal niet slecht

Nuada
Ik ga even, aangezien we totaal niets te eten hebben hier.
Ik loop de stal uit en loop naar Cedric.
"Ik ga naar het dorp, inkopen doen."
er komt nooit iets achteraan in de trant van 'ga je mee?' aangezien ik een hekel daaraan heb. Maar eigenlijk verwacht ik dat hij toch wel meegaat, omdat ik eten ga halen en we wel samen zullen moeten sjouwen. Tenzij ik Apocalypse meeneem wat ik niet doe in een dorpje waar hij mensen kan aanvallen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 7:58 pm

Weer boog Cedric licht "maar natuurlijk mijn heer" x3 zei hij terwijl hij Nuada volgde. hij was het gewend nooit mee gevraagt te worden maar hij had eigenlijk altijd wel door waneer het de bedoeling was en wanneer niet. we zijn zo terug knul merric brieste en begon aan het hooi te knabbelen.

Amaya liep naar een paal en zette Meredith vast. ze keek op naar Emily "Emily, blijf jij in de buurt om te zorgen dat niemand aan Meredith zit? ik heb geen zin in hooivorken" zei ze kalm en eigenlijk ook vrij droog. rustig liep ze verder het dorp in, het was markt dus dat betekende drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 8:01 pm

Nuada
Ik zeg zoals altijd niets terug, loop naar buiten. Even blijf ik staan en zucht diep. Langzaam verandert mijn uiterlijk in mijn andere uiterlijk waarmee ik niet opval.
"Bah."
mompel ik half in mezelf en loop naar het dorp.

Emily
"Ja mevrouw"
Ik blijf bij de paarden staan en aai Levisto even over zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 8:03 pm

Cedric zwijgt over het uiterlijk van Nuada. zijn oren zouden wel op kunnen vallen maar voor de rest viel het bij hem erg mee. hij pakte dan ook een muts uit zijn jasje en zette deze over zijn oren. (zo'n ouderwetse hoor (A))

Amaya keek voor zich uit en liet de jurk los. ze deed de hoed die aan de mantel zat over haar hoofd en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 8:59 pm

Nuada
Zonder erop te letten of Cedric me volgt, loop ik mopperend richting het dorp. Maar ik zweer mezelf voor de zoveelste keer dat er ooit een dag zal komen dat ik wel gewoon "normaal" door een dorp of stad heen kan lopen.

Emily
Ik aai Meridith maar niet aangezien ik ook bang voor de merrie ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:04 pm

Meredith snoof naar de mensne en schraapte ruig haar hoef. ze had een valse blik in haar ogen en staarde velen intens en dreigend na.

Amaya keek om zich heen. ze zag ergens een man nors rondlopen zonder haar hoofd er echt naar te draaien met een jongere jongen achter zich aan. even keek ze hem aan. al snel wende ze haar blik van hem af en liep ze statig door.

Cedric keek wat verbaast naar de vrouw maar zei niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:08 pm

Nuada
Ik kijk even vanuit mijn ooghoeken naar de onbekende vrouw, ze gedraagt zich wel erg alsof ze de baas is. Zonder verder veel van mijn gedachten aan haar te besteden loop ik door en zie dan een wilde merrie, met een klein meisje en een klein hengstje erbij. Ik heb gelijk het vermoeden dat dat paard bij die bazige dame hoort.

Emily
Zonder dat ik het wil hoor ik opeens de gedachten van de norse man met de jongeman erbij. Ik merk dat ze er iets vreemds aan vinden. Even word ik zenuwachtig en begin trillend Levisto weer te aaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:11 pm

Amaya keek om zich heen en luisterde naar de mensen. ze liep richting de markt in de hoop roddels op te vangen die van belang zouden kunnen zijn.

Meredith keek op naar de man en snoof. ze hinnikte gevaarlijk en stampte met haar hoef op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:14 pm

Nuada
Iets aan die onbekende merrie trekt mij aan, haar gedrag lijkt wat weg te hebben van Apocalypse. Terwijl ik denk dat ik het in mijn hoofd haal loop ik maar weer door.

Emily
Ik ga onwillekeurig wat dichter bij Levisto staan als Meredith zo doet. Dan hoor ik iets met Apocalypse en denk gelijk na over wie of wat die Apocalypse dan wel niet is.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:16 pm

Meredith snoof gevaarlijk terwijl ze Nuada strak nakeek.

Amaya liep verder. hier en daar hoorde ze wel geroddel maar dat ging nergens over. ze mopperde zacht en onverstaanbaar voor mensen "god, die mensen worden nog eerder dement dan dat ze tot 10 kunnen tellen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:17 pm

Nuada
Ik loop ook maar de drukke markt op en koop wat eten enzo hier en daar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:19 pm

Amaya keek om zich heen. ze haalde na een poosje de kap van haar hoofd en liep zonder op te letten wie er liepen weer langs Nuadfa "stom mensenvolk.." mompelde ze x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:22 pm

Nuada
Ik hoor wat ze zegt en draai me naar haar om als ze doorloopt. Gelijk is mijn interesse gewekt en ik kijk haar met een vage schittering in mijn ogen na.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:24 pm

Amaya keek even op naar een groep oudere en schudde minachtend haar hoofd. Nuada had ze nog niet door en ze liep weer terug naar haar merrie. in deze stad viel niets te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:27 pm

Nuada
Ik kijk Cedric even aan of hij het ook hoorde. Ik loop weer terug en blijf aan de overkant van de straat staan en kijk naar de onbekende dame die dus inderdaad bij die wilde merrie hoort.

Emily
"Mevrouw, met alle respect, maar die man daar kijkt al de hele tijd naar u en naar uw paard..."
zeg ik zacht, ik moet iets zeggen, maar wil mijn kracht niet verraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Emptywo mei 12, 2010 9:30 pm

Cedric keek op en knikte als teken dat ook hij het hoorde.

Amaya keek even op en zag de man staan."geen zorgen emily, dat probleem is zo verholpen." ze kriebelde Meredith tussen haar manen en liep op de man af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





het rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 22Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: