Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende
AuteurBericht
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 1:49 pm

Nuada
Ik laat duw vanaf de rechterkant mijn speer naar links zodat haar zwaard naar links word geduwd en langs mij heen schiet.
"Zo kom je ook niet meer te weten hoor, of ben je gewoon zo opvliegend dat je iedereen vermoord..."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 1:53 pm

Amaya keek hem aan "noem je dit al opvliegend?" ze lachte bespottend en drukte mat haar zwaard tegen zijn speer aan zodat hij even uit evenwicht werd bgebracht.

Ilona keek op in de richting van waar ze vandaan kwam. ze voelde meteen dat er wat gaande was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 1:56 pm

Nuada
"Jij valt gelijk aan."
Ik ga mee met de beweging die mij uit balans bracht en spring opzij, ik haal nog een keer uit ookal lijkt het alsof mijn speer veel te kort is. Midden in de beweging word de speer gewoon langer, waardoor ik wel gewoon kan uithalen.
Toch zit dit alles me dwars aangezien me totaal niet lekker voel in die rottige mensengedaante en ik moet mezelf tegenhouden om niet terug te veranderen, zodat ik tenminste al mijn krachten heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 1:59 pm

Amaya lachte "Ik val meteen aan, misschien. maar ik dood niet meteen." ze sprong omhoog en viel hem aan vanuit de lucht.

Ilona veranderde in een paard en spitste haar oren. "ik moet gaan" zei ze en ze werd een kleine vogel die fladderde in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:02 pm

Ragnarok
Ik draai me om en verdwijn ook in het bos, want ik voel het ook.

Nuada
Ik weet dat ik het in die rottige mensen gedaante niet van der kan winnen en verander opeens in een mugje x'D
Ik vlieg een paar meter bij haar vandaan en verander weer terug naar die rottige menspersoon. Nu weet ze waarschijnlijk al dat er iets niet klopt, maar dan weet ze tenminste niet dat ik de prins van de elven ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:03 pm

Amaya keek om. ze zag hem staan, er klopte iets niet. binnen een seconde stond ze weer bij hem het zwaard naar hem gericht "wat ben je?" vroeg ze kalm.

Ilona vloog richting de plek waar ze amaya voor het laatst had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:05 pm

Nuada
"Nu opeens wel nieuwsgierig..."
Ik houd gewoon mijn speer ook in de aanslag Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:06 pm

Amaya keek hem strak aan "Je hebt nu eenmaal mijn interesse gewekt." ze hield haar zwaard rustig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:08 pm

Nuada
"Foutje dan.."
zeg ik rustig zonder iets te verraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:09 pm

Amaya keek hem aan "wat is er? bang je ware gedaante te tonen?" ze keek hem aan en rook nog eens. hij was geen vampier, en een mens klaarblijkelijk ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:10 pm

Nuada
"Nee dat niet, maar ik toon mijn ware gedaante niet aan iedereen, aangezien niet iedereen hoeft te weten wie ik ben..."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:12 pm

Amaya keek hem aan. "ach kom kom, je schaamt je toch niet. erger dan een mens kan het nooit zijn." ze grijnsde flauwtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:13 pm

Nuada
"Ik schaam me er niet voor en heb een hekel aan deze rottige mensengedaante. Maar ik bepaal zelf wel wie ik laat weten wie ik ben."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:17 pm

Amaya keek hem aan. ze liet vanalles in haar hoofd afspelen en trok toen een conclusie "wel elf, ik zou niet inzien waarom je een mensen gedaante aan zou moeten nemen. voor je het weet gaan andere nog verkeerde dingen over je denken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 2:19 pm

Nuada
Ik glimlach even als ze het woord 'elf' zegt.
"Ik weet dat je het niet snapt, maar ik weet wel waarom ik het doe. Het interesseert mij niet wat anderen van mij denken."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 8:29 pm

Amaya keek Nuada strak aan. ze knikte. rustig liet ze haar zwaard hangen. hoewel hij een grote mond had was het niet haar plan elven kooud te maken. dat zou alleen tegenwerken op haar plan en dat kon ze niet hebben. dus zolang deze elf haar niet verder zou aanvallen zou ze hem met rust laten.
Meredith snoof toen ze iets hoorde ze schraapte met haar hoef. Ilona kwam aanvliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 8:37 pm

Ragnarok
Ik stuif een paar seconden later grommend uit het bos de open plek op. Ik heb het gevoel dat er iets mis is en brul dreigend.

Nuada
Kalm aan, ik kan mezelf best redden!
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 8:38 pm

Ilona lande als kat en begon te blazen. rustig Ilona, het is slechts een elf antwoorde Amaya.
Meredith snoof en schraapte met haar hoef.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 8:45 pm

Ragnarok
Ik leg even mijn oren in mijn nek en kijk hem even aan.
Na al die jaren, heb je me niet meer nodig...? Zoek het dan zelf maar uit!
Ik draai me boos om.

Nuada
Ik ren er zonder nog acht te slaan op de anderen naar toe en ga voor hem staan.
Ik kan niet zonder je, maar ik kan mezelf ook verdedigen... Ookal bescherm je me altijd.

Ragnarok
Ik snuif even en kijk hem aan.
Je bent jezelf niet, dus ben je ook mijn baas niet.
Ik loop langs hem heen en loop weg.

Nuada
Ik kijk even naar de grond, Ragnarok is een van de weinigen die ik vertrouw en waar ik mee op kan schieten. Ik krijg er genoeg van en opeens vind ik mijn plan niet meer belangrijk. Zonder na te denken over die onbekende dame en iedereen verander ik terug in mijn werkelijke opvallende elvengedaant.
"Ownee? Nu blij!?"
roep ik de sabeltandtijger achterna.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 8:51 pm

Amaya keek naar Nuada. hij zag er niet uit zoals een normale elf werd beschreven. hij moest wel een royal blood zijn. ze glimlachte vaagjes. Meredith snoof en hinnikte schel. ze keek Nuada strak aan ze schraapte met haar hoef. Amaya keek op en zweeg. ze stopte haar zwaard terug in haar shede.

Ilona keek om en veranderde in een hert. ze liep richting Amaya waar ze als wezel voor haar voeten ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 8:55 pm

Ragnarok
Ik draai me om en kijk Nuada aan. Ik knik even heel licht met mijn kop en loop naar hem toe.
Nooit heb je verborgen wie je bent, als je het doet ben je het niet waard om de legende te zijn en ook niet om mij bij je te hebben.

Nuada
Ik negeer Ragnarok en loop weg van de open plek, terug het bos in.

Ragnarok
Ik kijk even de open plek grommend rond en verdwijn daarna achter Nuada aan het bos in.

Emily
O.o Ik vind alles maar een beetje eng en sta een beetje onzeker tegen Levisto aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 8:58 pm

Amaya keek Nuada na. ze had nog niet echt de intensie hem achterna te gaan. Ilona keek Ragnarok na.

Meredith snoof en stapmte met haar hoef ze steigerde hoog en gallopeerde weg. Amaya keek op Meredith! dacht Amaya en ze keek de merrie verbaast na toen ze in de richting van het huisje gallopeerde waar Appocalyps ook was x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 9:00 pm

Nuada
Ik zucht even diep en loop nors kijkend door het bos richting het huisje.

Ragnarok
Ik heb schijnbaar iets gedaan waar hij het niet mee eens was, maar ik ben te koppig om er spijt van te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 9:03 pm

Meredith gallopeerde naar het huisje en hinnikte schel. ze stopte en keek om zich heen. ze had haar gevoel gevolgd die zei dat ze hierheen moest dus tsja, dan ging ze ook maar hier heen x3
ze had haar 'menselijke' gedaante met de witte manen en alles dus om niet op te vallen.

Amaya zuchtte diep "ilona, mag ik?" vroeg ze Ilona keek op en veranderde in een paard. natuurlijk. Amaya stapte op ze wenkte Emily te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Emptydo mei 13, 2010 9:06 pm

Apocalypse
Ik sta te grazen achter het huisje, ik weet wat er aan de hand is en heb geen zin om me door iets of iemand in te laten palmen. Met woeste halen trek ik het gras uit de grond.

Emily
Ik knik even terwijl ik een lichte buiging maak en stijg op Levisto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 4 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: