Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 12:37 pm

toen ze aankwamen bij het meer leit Amaya Meredith los. "schaam je niet.." zei ze kalm. Meredith nam haar eigen uiterlijk aan en liep richting het meer waar ze in het water keek. Amaya keek om zich heen. Ilona sprong op en veranderde in een klein vogeltje wat op amaya haar schouder ging zitten.

Cedric glimlachte even naar Merric die zat te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 12:39 pm

Emily
Ik blijf een paar meter achter Amaya stil staan en stijg af. Ik hou Levisto maar vast.

Ragnarok
Ik snuif even zacht als ik het zie, dit is niet iets wat altijd gebeurd. Ik sta rustig op en loop naar Nuada.
Er loopt een wel heel raar paard bij het meer

Nuada
Dan zijn ze dus hier...
zeg ik terwijl ik Apocalypse over zijn neus aai.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 12:42 pm

Amaya deed de mantel af en streelde de merrie over haar hals.. rustig nam Meredith een slok uit het water. Ilona floot een rustig deuntje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 12:44 pm

Emily
Ik blijf stilletjes staan.

Nuada
Ik pak een harde borstel en begin de klitten uit de vacht van de immense tijger te halen.

Ragnarok
Ik grom even als hij iets te hard over een klit heen gaat, maar ik heb wel eens zin in aandacht, zolang we maar niet praten en ga er eens uitgebreid voor liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 12:46 pm

Amaya knielde neer bij het meer en keek naar haar spiegelbeeld. ze zuchtte zacht en keek om zich heen.

Ilona sprong van haar schouder en veranderde in een vis ze zwom wat rondjes en sprong er weer uit waarna ze een vogel werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 12:49 pm

Ragnarok
Ik ga heel droog op mijn rug liggen terwijl ik uitgebreid geborstelt word.

Levisto
Ik trek even aan de teugels en bries zacht, ik wil ook het water in affraid

Emily
"Sttt Levis.."
fluister ik naar het drukke hengstje.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 12:54 pm

Meredith zwiepte met haar staart en keek om zich heen. Amaya kwam overeind en keek naar Ilona "Ilona, ik wil dat je de omgeving bekijkt." ik heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren. ilona veranderde in een andere vogelsoort x3 en steeg op waarna ze wegvloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 12:57 pm

Ragnarok
Ik rol weer op mijn zij waarbij ik Nuada bijna plet.
Er is iets in het bos...
Ik sta op en loop de veiligheid van de bomen weer in.

Nuada
Ik loop maar met een zucht achter Ragnarok aan, maar zodra ik in het bos kom ben ik de enorme sabeltandtijger al kwijt.

Ragnarok
Ik heb me verstopt aan de rand van het bos x'D en houd het huisje in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:02 pm

Amaya zuchtte en keek Ilona na. ze liep een klein stukje bij het meer. Meredith snoof en schraapte met haar hoef.
Ilona vloog hoog over het bos. ze had het uiterlijk van een mytishe vogel aangezien ze graag pronkte met haar uiterlijk x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:05 pm

Nuada
Ik loop maar verder in de hoop die eigenwijze sabeltandtijger of hetgene waar hij het over had te vinden.

Ragnarok
Ik ga rustig liggen en voel opeens een onbekende aantrekkingskracht. Ik til mijn enorme kop op en loop terwijl ik om me heen kijk het bos uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:07 pm

Ilona vloog verder en zag een groot gestalte. ze voelde zich ergens tot aangestrokken en dook er op af. in haar landing veranderde ze zichzelf in een hert en keek ze de sabeltandtijger aan.

Amaya keek naar Meredith en knikte rustig begon ze een stukje te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:09 pm

Ragnarok
Ik kijk het onbekende dier dat opeens veranderd met mijn kop wat scheef aan. Blijkbaar voelt zij ook de aantrekkingskracht want ze loopt niet weg.

Nuada
Even later zie ik het meer waar ik die onbekende dame weer zie. Aangezien ik niet wil dat ze weet wie ik ben verander ik maar weer in die rottige mensengedaante en ga aan de rand van de open plek rondom het meer tegen een boom aangeleund staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:16 pm

Ilona keek de sabeltand tijger aan en knikte even naar hem "gegroet.." zei ze kalm.

Amaya draaide zich om en zuchtte "wat is het toch dat je zoekt?" zei ze koud. Meredith keek om en zag de man staan ze stoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:17 pm

Ragnarok
"Goedendag."
zeg ik kortaf.

Nuada
Ik blijf gewoon staan (a), weer zal ze niet kunnen weten dat ik een elf ben,
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:20 pm

Ilona keek naar de sabeltandtijger en nam hem in zich op. op dat moment veranderde ook zij in een immense sabeltandtijger.

Amaya schudde haar hoofd. ze had geduld met hem gehad maar nu werd ze echt niet goed van hem. ze trok haar zwaard en keek hem strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:23 pm

Ragnarok
Ik negeer der aangezien ik een hekel heb aan alles en iedereen dat mij na doet (A) en ik kijk strak langs der heen.

Nuada
Achter mijn rug heb ik mijn speer (nog wel kort) al gepakt maar blijf gewoon rustig staan.

Emily
Iets aan de gedachtengolf van die onbekende man staat mij niet aan, en ik houd Levisto opnieuw een beetje zenuwachtig vast. Hij lijkt anders dan hoe hij zich voordoet, maar ik kan Amaya niet waarschuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:26 pm

Ilona keek hem aan en veranderde in een ijsvogel. ze stond rustig op de grond. wanneer ze naar een uiterlijk keek was het makkelijker deze over te nemen en als een uiterlij eenmaal was aangenomen veranderde ze er zo weer in. ze vond zijn uiterlijk wel handig voor in een gevecht maar had het niet zo op zijn lengte x3

Amaya liep rustig op hem af "Ik heb geen zin in spelletjes, dus kom hier en vecht of sterf waar je staat." zei ze koud x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:28 pm

Nuada
"Wat ga je dan doen als ik blijf staan?"
zeg ik grinnikend.

Ragnarok
Ik kijk der nu weer aan.
"Wie ben je?"
vraag ik kortaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:29 pm

"ilona," antwoorde ze kalm. "en wie ben jij?"

Amaya werd nu echt niet goed van hem. ze keek in zijn richtingen een tak brak af. hij viel achter hem neer "dan zorg ik dat je hier komt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:31 pm

Nuada
Ik blijf gewoon staan en kijk niet op of om van de tak.

Ragnarok
"Ragnarok"
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:33 pm

Nog voor iemand met zijn ogen kon knipperen stond ze voor hem "wat moet je?" siste ze met rode ogen. haar zwaard was uit de shede getrokken.

Ilona knikte naar het grote dier.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:36 pm

Nuada
Ik grinnik even en doe een stap naar voren zodat zij wel een stap naar achteren moet doen.
"Wie zegt dat het bos van jou is. Je komt er in ieder geval niet vandaan..."
zeg ik kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:38 pm

Amaya had het gehad. hij zag eruit als een mens en gedraagde zich als een groot heerser. hij rook misschien wel vreemd en misschien had dat een belangrijke reden maar dat maakte haar niet uit. als hij zo belangrijk zou zijn moest hij dat maar bewijzen, voor nu was hij gewoon een raar mens en aan mensen had ze nu eenmaal een hekel. zonder nog het gesprek aan te gaan haalde ze uit met haar zwaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:44 pm

Nuada
Voor ze kan raken spring ik achteruit en plaats direct mijn magische speer tussen mijzelf en haar zwaard in.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Emptydo mei 13, 2010 1:46 pm

Amaya keek hem strak aan ze maakte en onverwachte beweging en viel hem nog maals aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 3 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: