Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:33 pm

Nuada
Ik ben benieuwd of ze inderdaad interesse in mij heeft of zomaar wat loopt. Ik laat mijn arm gewoon hangen maar til even mijn hand op naar Cedric, dat hij moet wachten of me in ieder geval niet moet volgen. Daarna draai ik me om en loop een steegje in waar we tenminste minder toeschouwers hebben. Halverwege draai ik me om en kijk of ze me volgt.

Emily
"Ja mevrouw."
zeg ik terwijl ik Levisto nog steeds onrustig aai.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:35 pm

Amaya had haar mantelhoed ding x3 tot ver over haar gezicht gedaan zodat haar ogen vanuit de juiste hoek niet te zien waren. inderdaad volgde ze Nuada de steeg in en toen ze ver genoeg van de rest af stonden bleef ze staan. haar ogen liet ze niet meteen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:40 pm

Nuada
"Stom mensenvolk..."
zeg ik alsof ik er heel hard over aan het nadenken ben, wat dus niet zo is. Ik leun wat nonchelant tegen de muur aan x'D. Mijn andere hand hangt heb ik achter mijn rug, waar ik rustig mijn speer pak, zonder dat de onbekende dame het kan zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:41 pm

er verscheen een kleine grijns op Amaya haar gezicht "stom mensenvolk" bevestigde ze. ze keek hem aan nog met haar menselijke ogen. ze legde zonder dat hij het kon zien haar hand op haar zwaard. niet dat dat nodig was om hem binnen eenn seconde tevoorschijn te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:43 pm

Nuada
"Waarom toon je dan zoveel interesse in mij dat je achter me aanloopt?"
vraag ik terwijl ik zeker ben dat niets kan verraden dat ik geen mens ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:44 pm

Amaya keek hem aan "wat geeft jou het recht mij en mijn paard in de gaten te houden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:46 pm

Nuada
"Zal ik voortaan dan maar mijn ogen dichthouden ofzo?"
vraag ik met een lichte spot in mijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:47 pm

Amaya keek hem strak aan "waag het niet mij te bespotten." zei ze koelbloedig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:50 pm

Nuada
Ik grinnik even.
Ze denkt dus echt dat ik een mens ben...
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:52 pm

Amaya keek hem strak aan en snoof licht. de geur van hem vulde haar neus. ze keek hem aan met een lichte vragende blik. ze draaide zich om "goedenavond" zei ze kalm en ze wilde de steeg uit lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:53 pm

Nuada
"Ow nu opeens weer doen alsof je een prinsesje bent. Bang ofzo?"
zeg ik grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:54 pm

Amaya zuchte diep. haar ogen gloeide rood en haar tanden groeiden ze draaide haar gezicht om. "deze weg loopt dood." zei ze klam en een aantal stenen van de huizen ontplotfte waardoor de stenen naar beneden vielen om het pad te versperren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:56 pm

Nuada
"Hmmm... Niet slecht van je om open kaart te spelen..."
Aan haar ogen zie ik direct dat ze een vampier is, maakt het alleen maar leuk x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 9:58 pm

Amaya keek hem aan. ze schaamde zich niet voor wat ze was, dat had ze nooit gedaan. ze had geen zin in spelletjes en floot. Meredith hoorde het van een afstand en rukte zich ruig los. ze steigerde gevaarlijk en gallopeerde door de mensenstoet heen zonder rekening te houden met iemand. ze stopte voor Amaya en veranderde kort in haar ware gedaante en toen terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:01 pm

Nuada
Ik blijf nog steeds gewoon in mij 'mensenvermomming' staan zonder te bewegen. Ik neem de merrie in mijn gedachten op en probeer zo rustig mogelijk te blijven, wat gewoon zoals altijd lukt.

Emily
Ik kijk de merrie verbaasd na...
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:04 pm

binnen no time zat amaya op de rug van meredith ze keek Nuada aan. aan de ene kant had ze zin hem te doden, maar aan de andere kant hield iets haar tegen om dat te doen. haar ogen werden normaal zoals haar tanden weer krompen ze keek hem aan. waraom ze het zei wist ze niet precies "tot op het strijdveld" zei ze kalm en ze gallopeerde de steeg uit richting emily. "stap op, we gaan." x3

Cedric zag de vrouw en keek wat verbaast x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:06 pm

Nuada
Ik blijf grinnikend staan.
En die denkt zeker dat dat indruk achterlaat..
Ik loop hoofdschuddend de steeg uit nog steeds grinnikend.

Emily
"Ja mevrouw. Is alles goed mevrouw?"
Ik stijg op en rijd achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:07 pm

Amaya haar gezicht stond strak "prima, ik word alleen niet goed van deze geur." was haar antwoord terwijl ze door de mensenstoet verder galoppeerde.

Cedric wachtte x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:10 pm

Nuada
Ik loop wat in mezelf te mompelen en lach een beetje, wat heel uitzonderlijk is. Ik loop richting de markt en ga verder met voorraden inslaan, waarna we weer naar het kleine huisje bij de bosrand lopen.

Emily
Ik rijd braaf achter haar aan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:12 pm

Cedric sjouwde ne liep gehoorzaam met Nuada mee.

Amaya gallopeerde het bos in en stapte ergens willekeurig af. ze keek naar de bomen met een strak gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:13 pm

Ragnarok
Ik lig bij het verborgen meer in het bos.

Nuada
Ik ben opgelucht als ik het huisje zie en binnen laat ik die achterlijke mensenvermomming weer verdwijnen. Daarna begin ik alles op te ruimen, ik kan Cedric immers niet alles laten doen en zo vind ik het zelf tenminste nog terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:15 pm

Cedric hielp Nuada rustig mee met de spullen opbergen x3

Amaya zuchtte diep en pakte Meredith vast bij de teugels ze liep rustig verder en floot nog eens. een vleermuis kwam op ze afvliegen er veranderde in een kat bij de landing "hallo Ilona" zei Amaya kalm en ze liepen verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:17 pm

Nuada
Ik berg alles zwijgzaam zoals altijd op.

Emily
Ik blijf een paar meter achter Amaya staan met mijn hoofd licht gebogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptywo mei 12, 2010 10:20 pm

Als alles is opgeborgen buigt Cedric even naar Nuada "ik kijk even bij de paarden heer." zei hij kalm doelend op zijn paard want ze wisten prima dat hij niet hoefde te proberen in de buurt van Apocalypse te komen. rustig liep hij richting merric.

Amaya liep verder en hoorde van een verre afstand een meertje kabbelen. rustig liep ze in die richting. Ilona volgde gedwee en zelfs meredith was rustig.. nouja voor haar doen want ze bleef nog altijd gevaarlijk snuiven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Emptydo mei 13, 2010 12:32 pm

Ragnarok
Ik ruik al van verre dat er een onbekend iemand aankomt. Ik sta op en loop weg bij het meer en maak een schuilplaats verderop in het bos, vanwaar ik het meer wel kan zien, maar iedereen bij het meer kan mij niet zien.

Nuada
Ik knik even en loop naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: