Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Volgende
AuteurBericht
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 8:12 pm

Nuada
"Okee, dan zal de naam Silverlance u inderdaad wel bekend voorkomen."
zeg ik glimlachend.
"Als u bent opgegroeid met verhalen zult u ook vast wel de legende kennen. Die al sinds de laatste oorlog voor velen vergeten is."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 8:16 pm

Amaya knikte "ik ken de Legende vaagjes. er is bij ons maar door weinige waarde gehecht aan die woorden vanaf het begin."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 8:19 pm

Nuada
Ik grinnik even, terwijl ik nog steeds tegen de rossige maar zachte vacht van Ragnarok aanleun.
"Daar mag dan wel verandering in komen. Voor zover ik kan zien komt u er zelf in voor..."

Ragnarok
Ik leg mijn immense kop op mijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 8:20 pm

Amaya keek wat verbaast naar Nuada "hoe bedoeld U?" vroeg ze niet goed begrijpend. ze was niet dom, maar in haar volk kon je er maar zo weinig over te weten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 8:27 pm

Nuada
"Zoals u misschien weet is er na de laatste oorlog een vredesverdrag getekend tussen de mensen en de elven. De mensen zouden op de vlaktes leven en de bossen van de elven in het noorden met rust laten. Bij dat verdrag deed de elvenkoning deze voorspellin:
'Op een dag zullen jullie, de mensen van jullie troon worden gestoten. Door de elven en de zogenaamde dierlijke moordenaars. Op een dag zullen jullie inzien dat die dierlijke moordenaars geen dieren zijn, maar een ras superieur aan dat van jullie, de vampieren... Wanneer de mensen ons en de vampieren vergeten zijn, zullen jullie denken dat de wereld van jullie alleen is. De grootste kracht van jullie mensen is gelijk jullie zwakte, jullie kunnen sterven en dingen vergeten aan jullie kinderen te vertellen. Als die tijd komt zullen twee wezens, een elf en een vampier samen jullie wereld veranderen...'"
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 8:34 pm

Amaya knikte begrijpelijk "dus U vermoed dat ik de vampier ben van de legende." sprak ze kalm. op dat moment klonk er een angstig gehinnik uit de stal van cedric zijn paard. merredith snoof en keek het hengstje boos aan. Amaya stond op "merredith, laat dat en kom hier." merredith keek half op ze snof en stapte weg van de stal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 8:50 pm

Nuada
"Dat uw paard bijzonder is wist ik al, aangezien u dat al had getoond in de hoop mij af te schrikken. Het wekte echter alleen nog maar meer interesse. Normale paarden hebben geen bijzonder uiterlijk. Ik weet niet of u het weet, maar paarden gaan op een uiterlijke leeftijd van ongeveer 35 jaar dood en uw paard is al 194 aan uw zijde. Verder kunnen de meeste mensen niet met hun paard via gedachten communiceren. Slechts de legendes kunnen dat. Ook uw dier wijst er overduidelijk op, mensen kunnen best een dier als vriend hebben maar ook hier is via gedachten communiceren uitgesloten. En dieren worden over het algemeen ook niet honderden jaren oud..."

Apocalypse
Ik sta op iets te kauwen in de stal x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 8:57 pm

Amaya keek even naar Meredith, daar had hij wel een punt x3 meredith snoof even toen ze iemand hoorde knagen. ze keek strak in de richting van appocalypse zijn stal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 9:01 pm

Nuada
Calypse, kom eens

Apocalypse
Ik stap rustig de stal uit waarbij ik mijn hoofd omlaag moet doen om mijn hoofd niet te stoten. Even kijk ik hen allemaal strak aan.
Wat is er?

Nuada
Zij is degene waar we al die jaren naar gezocht hebben. Athans onderbewust naar gezocht hebben.

Apocalypse
Ik snuif hard en hoorbaar.
Dat!? Ik dacht het niet
Ik leg mijn oren in mijn nek en kijk strak om me heen met mijn felle maanogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 9:05 pm

Merredith keek Apocalypso woest aan en steigerde waarna ze stevig en woest landde pardon. snoof ze terwijl haar ware uiterlijk zichtbaar werd.

Amaya keek toe, ze wist niet precies wat de bedoeling was maar ze wist wel dat de elf wist wat hij deed.

Merredith keek de hengst strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 9:44 pm

Nuada
"Ik neem aan dat uw merrie elke hengst heeft geweigerd, en elk ander paard ook?"

Apocalypse
Ik kijk Meredith aan steiger even en verander in de achtbenige hengst die ik eigenlijk ben.
Staand op mijn acht benen kijk ik haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 9:45 pm

Amaya keek op en knikte "ze heeft ze stuk voor stuk de vernieling in geholpen.' zei ze droogjes.

Meredith snoof terwijl ze de hengst strak aan bleef kijken. ze schraapte met haar hoef.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 9:49 pm

Nuada
"Merries die Apocalypse hebben ontmoet hebben het niet kunnen navertellen. Maar dezen doen elkaar niets... Waarom? Omdat de paarden en de dieren uit de legende alleen hun tegenpool aardig vinden en de rest willen ze het liefst vermoorden."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptydo mei 27, 2010 9:54 pm

Amaya keek naar de twee paarden en knikte even.

Toen schudde Merredith haar hoofd en stapte ze weg met stevige passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 10:55 am

Apocalypse
Ik draai mijn kont naar de merrie toe en ga maar weer graspolletjes onthoofden.

Nuada
Ik grinnik even en denk even na terwijl ik nog steeds tegen Ragnarok aanleun.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 10:57 am

Meredith zwiepte met een lichte arrogantie haar staart heen en weer en ebgon ergens anders het gras demonstratief te vertrappen x'D

Amaya schudde haar hoofd meredith, meredith. je zou haast denken dat je hem leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 10:59 am

Apocalypse
Ik negeer der maar ik haal het voor het eerst sinds tijden niet in mijn hoofd een merrie te vermoorden. Ik kijk even verstoord op als ik Cedric aan zie komen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 11:00 am

Cedric kwam naar buiten "Het eten is klaar heer, waar moet ik het voor U neerzetten?" vroeg hij beleefd aan Nuara.

Meredith snoof geirriteerd en reageerde niet op Amaya. toen begon ze maar te grazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 11:02 am

Nuada
Ik geef geen antwoord sta op, loop naar binnen en haal de grote tafel naar buiten, ik neem ook 2 stoelen mee zodat Amaya en Emily op de bank kunnen blijven zitten. Dan knik ik naar de tafel dat Cedric het eerst voor de dames neer moet zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 11:04 am

Cedric knikte, na al die jaren begreep hij Nuada wel ookal zei hij vrijwel nooit wat. hij liep weer naar binnen en haalde het eten. hij zette zoals Nuada dat vroeg eerst de borden voor Amaya en Emily neer en liep weer naar binne om de andere borden te halen.

Ilona klom in de nek van amaya als een wezeltje en luierde verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 11:06 am

Nuada
Als al het eten staat ga ik zitten, ik heb al meer gezegd vandaag dan in alle weken hiervoor. Ik knik weer even naar Cedric dat hij er naast moet komen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 11:08 am

Cedric knikte en nam plaats naast Nuada.

Amaya keek vluchtig naar het eten en kriebelde Ilona onder haar kin.

Merredith trok het gras met wortel en al uit de grond x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 11:11 am

Nuada
"Het ziet er weer goed uit Cedric"
zeg ik maar en vervolg tegen Amaya en Emily.
"U zult vast honger hebben, tast toe."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 11:16 am

Amaya knikte en nam rustig een hap

Cedric glimlachte vaagjes en wachtte tot de anderen begonnen te eten voor hij een hap nam x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Emptyza mei 29, 2010 11:18 am

Nuada
Ik eet rustig maar ben nog steeds met mijn gedachten ergens anders.

Emily
Als Amaya en Nuada aan het eten zijn begin ik ook aan mijn eten. Ik kijk even op naar Cedric.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 12 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: