Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Rpg zelf

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 12:51 pm

ik hoorde het en stormde direct naar het bos><(ng steed geen shirt aan x:DD) en kwam bij ons hutje, ''luna?'' vroeg ik zacht toen ik binnen kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 12:54 pm

Luna hoorde zijn stem en zakte op de grond. de wind werd rustiger en het licht nam af. de planten stiopte met groeien en de wolk verdween. op haar knieën bleef ze op de grond zitten terwijl ze naar de grond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 12:56 pm

ik knipperde met mijn ogen en knielde bij har neer, ''gaat t?'' vroeg ik zacht terwijl ik haar hoofd voorzichtig naar me toe draaide

ik gaa, mot naar stal>< geen zin (again, ) daag
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 12:57 pm

key, jammer, Bye (l)

Luna keek tim aan met waterige ogen "het is thuis één grote chaos, ik kan dit niet aan.." stamelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 8:51 pm

ik sluit haar voorzichtig in mijn armen ''wil je een tijdje bij ons komen wonen?'' vraag ik voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:02 pm

Luna keek op en schudde haar hoofd "eigenlijk wil ik dat wel.. maar als mijn stief vader erachterkomt.. en dan nog maar te zwijgen over die neef van me.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:05 pm

ik dacht na, ''dan doe je het toch stiekem?'' maakte ik een droge opmerking terwijl ik haar zacht tegen me aandrukte
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:05 pm

Luna glimlachte vaagjes en liet haar armen ook om tim glijden. "ik zou wel willen.. maar dat werkt nooit.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:07 pm

'' ik weet t'' ik dacht na, ''ik weet het ook niet meer hoor, wat is er gebeurt dan?'' ik blijf haar vasthouden
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:09 pm

Luna zuchte "ik weet het niet eens zeker.. maar ik vermoed dat mijn moeder zwanger is.." stamelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:11 pm

ik schrok ''dat meen je niet,'' vroeg ik zacht mijn ogen werden zwart ''dat meen je niet'' zei ik nog zachter haar moeder was vroeger zo aardig en een wijze vrouw, wat was er van dr overgebleven?
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:13 pm

Luna keek naar de grond. "het klopt gewoon niet.. en niet alleen bij haarzelf ook met die neef. normaal had ze altijd meteen gezien wanneer ik iets wou en wanneer niet. maar nu.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:14 pm

ik staarde voor me uit''het word donker kom'' ik had niet eens meer door dat ik geen shirt aan had x'DD
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:17 pm

Luna keek hem aan. ze had niet echt gelet op het feit dat hij geen shirt meer droeg maar nu drong het eigenlijk pas tot haar door. een blos was het gevolg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:19 pm

''kom '' ik trok haar overeind en maakte een lichtje die met ond meezweefde in de lucht
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:21 pm

Luna liet zich overeind trekken en liep met hem mee. "ik word vermoord.." mompelde Luna, het was niet de bedoeling haardop te praten maar het gebeurde gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:24 pm

''puh, ik laat je daar echt niet meer heen gaan'' zei ik vastbesloten en trok haar mee richting mijn huis en doofde het lichtje snel
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:30 pm

Luna keek wat geshrokken op, meende hij dat nou? ze wou zeker niet dat ook hij in de problemen kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:33 pm

ik liep m'n huis binnen ''maam, ben thuis!'' ik duwde haar naar boven ''blijf'' ik rende weer naar beneden en zei tegen m'n moeder dat ik moe was en naar bed ging ik kwam weer boven en trok snel een t-shirt aan ><
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyza apr 10, 2010 9:36 pm

Luna stond in de kamer van Tim en keek hem aan "Tim, alsjeblieft ik wil niet dat jij hier ook problemen mee krijgt" antwoorde ze haast wanhopig. ze zag hem zijn shirt aan trekken en voelde de kriebels door haar lijf gieren. met ee blos keek ze naar de grond, ze begreep vaak niet wat er met haar aan de hand was bij hem in de buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyzo apr 11, 2010 8:57 am

ik bromde, ''ze kunnen problemen krijgen als ze die willen, maar ik laat jou echt niet meer bij je vader en neef in de buurt komen, of je het nou zelf wil of niet'' ik liep naar haar toe en ging voor dr staan, legde voorzichtig mijn hand op haar wang zodat ze naar me keek, ''ik wil niet dat jij in de problemen raakt ''zei ik zacht terwijl ik haar in de ogen keek,
ik keek zelf even naar beneden en glimlachte , ik keek weer omhoog en gaf haar een kus op dr voorhoofd. ik liet haar los en ging op bed zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyzo apr 11, 2010 10:46 am

Luna keek Tim aan met grote ogen. toen hij zijn hand op har wang legde kreeg ze een kleur. ze moest zichzelf vermannen vond ze. ze keek naar Tim die op zijn bed ging zitten. haar ogen gleden naar de grond, even wist ze niet meer wat te zeggen. voorzichtig keek ze weer op naar tim terwijl ze nog altijd in zijn kamer stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyzo apr 11, 2010 10:54 am

ik keek haar aan ''wat is er?'' ik keek geboeid naar haar lichaamstaal , nouja eigenlijk naar dr lichaam><
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyzo apr 11, 2010 10:57 am

Luna keek Tim aan en schudde haar hoofd "niets"antwoorde ze met een glimlach. ze liep op hem af en ging naast hem op zijn bed zitten. Wat het was wist ze niet maar ze voelde de kriebels door haar lijf gieren nu ze hier zo ben hem op zijn kamer naast hem op zijn bed zat. ze kreeg een kleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Emptyzo apr 11, 2010 10:59 am

ik keek haar aan glte and so the lion felt in love with the lamb dacht ik terwijl ik voorzichtig haar hand vast pakte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rpg zelf
Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rpg zelf
» gedichten die ik zelf heb gemaakt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: Guardian angels-
Ga naar: