Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Rpg zelf

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptydo apr 08, 2010 8:59 pm

"het geeft niet" antwoord Luna "kan gebeuren" ze ziet zijn blik en begint zich toch wat zorgen om hem te maken. de laatste tijd zijn zijn ogen zo vaag zwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptydo apr 08, 2010 9:01 pm

ik ga voor de spiegel staan en zucht ''zie je mijn ogen? die verkleuren de laatste tijd,'' ik doe mijn haar wat goed en ga zuchtend zitten


ik ga, ik zit al veel te lang achter de pc x'DD vanaf 2 uur vanmiddag en vanmorgen ook nog 1,5 uur geweest onder school:S

daag(L)
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptydo apr 08, 2010 9:05 pm

Oké dan Razz
zie je morgen wel weer denk ik. bye (l)

Luna loop naar Tim toe en gaat achter hem staan. ze lecht haar handen op zijn schouders. ze heeft niet door dat het bovenste knoopje van haar jurk weer open is gegaan omdat ze hem niet goed had dichtgedaan. ze kijkt naar tims ogen in de spiegel "ik heb het gezien" antwoorde ze. ze keek hem bezorgd aan. "en ik heb onderhand ook gemerkt dat ze donker worden als jij je niet goed voelt. Tim, gaaat het wel met je?"vroeg ze bezorgt terwijl ze iets dichter bij hem ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyvr apr 09, 2010 10:15 am

ben dr weer ff(zit op school x'DD)

ik knik ''jewel alleen ik kan die neef van je wel wurgen:S'' zeg ik kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyvr apr 09, 2010 3:27 pm

Luna zucht zacht en slaat haar armen om hem heen. "maak je daar alsjeblieft niet te druk over."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 10:52 am

mijn ogen worden wat lichter en ik zucht ''ik zal het proberen'' ik draai me om, mijn ogen krijgen een speelse blik,>< ''uh je knoopje is nog los''
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:06 am

Luna keek hem aa en keek toen naar d'r boezem x3 ze kreeg een kleur. "oeps.." stamelde ze terwijl ze hem dicht deed x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:08 am

ik grinnik om haar kleur en mijn ogen krijgen hun normale kleur weer terug, ''ik moet gaan, '' ik grijns plagend ''moet werken'' ik loop naar het balkon en spring eraf , bah, weer sjouwen met hout
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:10 am

Luna glimlachte even en knikte "suces dan maar" ze liep naar het balkon en keek hem na met de blos nog lichtjes op haar wangen x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:23 am

ik zwaaide nog even en liep toen naar de houtzagerij, >< werk, werk,,
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:25 am

Luna bleef kijken tot hij uit het zich was. rustig ging ze aan haar bureau zitten en begon ze haar haren te kammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:27 am

ik sjouwde een balk samen met een collega naar z'n plaats en we begonnen te zagen, en te schuren en te zagen, en weer tillen><
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:28 am

Luna kamde haar haren en deed ze in een losse vlecht. rustig stond ze op en opende ze haar kamerdeur om naar beneden te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:30 am

zet balk op z'n plaats, next balk Shocked sjouw, zaag, schuur, sjouw, op plek zetten , zweet weg vegen x'DD sjouw zaag, schuur , sjouwx'DD
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:32 am

Luna liep naar de woonkamer waar ze Atyhtan al zag zitten. zijn pupillen waren iets kleiner dan gewoonlijk maar al wel weer bijna normaal. ze zuchte zacht en ging op de bank zitten. Atyhtan bleef op afstand zoals de hypnose wou maar keek haar hebberig aan zoals hij wou x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:36 am

timm

bah bah bah bah sjouw zaag schuur op plek zette, sjouw zaag schuur, vest uit, ssjouw zaag schuur op plek zetten ''nou het begind al op een huis te lijken mensen'' hoor ik m'n baas roepen over het terrein, sjouw zaag schuur>< zweet weg vegen, weer verder><
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:38 am

Luna keek de andere kant op en zag haar stiefvader met een kater de trap af strompelen. haar moeder kwam erachteraan en rende toen weg. Luna keek wat verbaast en stond op om er achteraan te lopen. toen hoorde ze kots geluiden en ze trok een vies gezicht x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:43 am

ik hoorde de baas schreeuwen tegen een van de nieuwe mensen ''wat denk je wel niet, nu past ie niet!!'''bla bla bla, sjouw zaag schuur op plaats zetten, de baas roept me ik draai me om en lop naar hem toe ''ja ?'' de baas begind te prateen '' je doet goed werk kerel, maar er zijn barre tijden, en je verdient het meest van iedereen hier, dus, ik moet je weer op het lage loon zetten het spijt me'' zonder nog iets te zeggen loopt ie weg ik knipper met m'n ogen die helemaal zwart worden ik voel woede in me opkomen en moet me erg inhouden om hem niet te gaan slaan en zucht diep in en neem boos een balk op 'mn schouder en sjouw hem in mn 1ntje naar de plek Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:45 am

Luna zag de deur van het slot afkomen en haar moeder kwam de badkamer uit "oh hee meisje" zei ook zij met duidelijk een kater. Luna had het niet meer, sind haar moeder hertrouwt was was het hele huis een zooitje. ze zei niet en draaide zich om. ze liep het huis uit zonder nog wat te zeggen. ze hoorde haar stiefvader haar nog naroepen maar die was toch te zwak om op zijn benen te staan. ze rende weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:48 am

ik ram een balk op z'n plek en stop niet met sjouwen, ook niet in de pause, ik doe m'n shirt uit en til weer in m'n 1tje een balk op en sjouw hem naar de tafel
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:50 am

Luna rende door het dorp heen en werd hier en daar raar naagekeken. meteen egonnen allerlei roddels zich te verspreiden x3 ze rende het dorp uit richting de hut waar ze gisteren ook met tim was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 11:55 am

ik schreeuw boos als ik vermoeid een balk op zijn plaats zet,
mijn collega's keken me vol bewondering aan en toch stelde ze vast dat ik gek was geworden ofzo, ik sjouw de heledag in m'n eentje door terwijl m'n collega's me ontlopen
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 12:00 pm

Luna klom de ruine in war de hut stond en schreeuwde al haar frustratie eruit. haar ogen lichten op en en licht kwam van haar af. een ruige wind begon zich om haar heen te creeren terwijl de planten tegen de oude stenen op groeiden. ze begon te zweven. vanuit het bos zag je een licht verschijnen, al zou niemand haar daar nu zoeken dus ze wist dat niemand het zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 12:13 pm

ik kom moe thuis en plof meteen op een stoel zonder iets te zeggen,
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Emptyza apr 10, 2010 12:30 pm

Luna schreeuwt nog altijd en een donderwolk verschijn boven het bos. veel mensen in het dorp kijken met grote ogen naar het bos. al snel bereikt de roddel oop de moeder van tim x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rpg zelf
Terug naar boven 
Pagina 6 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rpg zelf
» gedichten die ik zelf heb gemaakt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: Guardian angels-
Ga naar: