Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Rpg zelf

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:01 am

je kanmerken dat je gisteren twilight hebt gekeken x'D

Luna keek op naar Tim en glimlachte terug naar hem, ze voelde haar hart een sprongtje maken toen hij haar hand pakte hoewel ze dat wou onderdrukken. natuurlijk lukte haar dat niet. ze voelde haar hart nu al bonzen in haar keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:03 am

whaha x'D dat is echt de geniaalste zin >< hij staat overal in m'n agenda x'DD
maar ik gaa:O doggie uitlaten x'DD ben strax de rest van de dag homealone(A)

voorzichtig gaf ik haar een kus, die overging naar een zoen....
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:06 am

Hehe, oke have fun whit the doggie x3 ofzo (A)

Luna haar ogen sprongen wijd open, haar hart leek nu elk moment haar bortkas uit de kunnen springen, de zenuwen gierde door har lijf. zoende hij haar nu? ze slikte en merkte dat ze begon te trillen. toen sloot ze haar ogen en zoende ze Tim terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:39 am

ik pakte voorzichtig haar gezicht vast met 1 hand en zoende voorzichttig door, het voelde zo verkeerd, maar toch ook wel weer goed. aan de ene kant kon ik wel dansen van geluk, en aan de andere kant kon ik schreeuwen van frustratie, ik stopte en keek haar aannn, ik liet m;n hand zakken
'' eh, so..sorry''
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:42 am

Luna keek Tim aan nadat hij was gestopt. ze had een blos op haar wangen en keek hem in zijn ogen aan. het was fout geweest, vertelde ze zichzelf. ze keek naar haar handen die ze weer op haar schoot had gelegd en ze wist niet goed wat te zeggen. hoe ging het nu verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:44 am

ik leunde met mijn ellebogen op mijn knieen en legde mijn kin op het puntje van m'n vingers, ik staarde voor me uit
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:46 am

Voorzichtig keek Luna op naar Tim, ze zag hem zitten staren. ze slikte even, het was toch onmogelijk voor hen dus ze zou zich erover heen moeten zetten en er niet meer aan denken. maar terwijl ze naar hem keek verlangde ze hartstochtig naar meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:49 am

''luun hou alsjeblieft op met voelen en denken,je weet dat ik dat ook meekrijg.. t mag niet t kan niet'' ik sloeg woedend op m'n kussen
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:51 am

Even schrok Luna van zijn woorden. ze wende haar blik af, ze probeerde zich er met alle macht van af te zetten. het los te laten. maar het ging niet. ze trok haar knien op en verschool haar hoofd in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:54 am

ik staarde voor me uit en werd helemaal gek van mijn gevoelens, en dan die van haar erdoor heen , ik klemde mijn kaken op elkaar en bleef naar het tapijt staren
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 11:58 am

Luna klemde haar kaken op elkaar om niet in huilen uit te barsten, dit was vreselijk. ze maakte zich steeds kleiner, vroeger was het makkelijker geweest, toen dacht je hier niet eens aan dan was je gewoon een goede vriend van elkaar. dat moest zo blijven, waarom gebeurde dit dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:00 pm

ik stond op en trok een t-shirt uit de kast ''ga slapen, gebruik dit maar als japon'' ik gooide haar het t-shirt toe en liep de kamer uit , de trap op naar zolder , door het zolderraam op het dak, ik keek naar de maan
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:02 pm

Luna keek op en ving het shirt. ze keek hem na toen hij de kamer uit liep. zonder ergens tegen in te gaan trok ze haar kleren uitt om vervolgens het shirt aan te trekken. ze keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:06 pm

ik staarde naar een raam en zag iemand de kaars uitblazen zodat het donker werd door de sillhouten kon ik zien dat hij/zij in bed ging liggen,. ik zuchtte hoelaat is het? ik liet mijn hoofd hangen en sloot mijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:07 pm

Luna keek om naar het bed. ze liep er op af en ging er naast op de grond liggen. ze maakte zichzelf klein en begon zacht te snikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:12 pm

na een tijdje kwam ik weer op m'n kamer, ''wat doe jij nou?'' luna lag op de grond, ik hoorde haar huilen en een hele lading gevoelens van haar overstroomde de mijne, ik stikte bijna en greep me vast aan t bed ik ademde zwaar en slikte ''ga in bed liggen'' ik liep naar haar toe en tilde haar in bed,
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:14 pm

Luna kon het niet meer stoppen. ze wou niet dat hij het zag, ze wou niet dat hij het merkte, maar het huilen ging door. ze hield haar ogen dicht terwijl de tranen maar bleven stromen. ze voelde hoe hij haar optilde en haar in zijn bed lechte. ze begon te twijvelen of het niet beter was geweest als ze gewoon thuis was gebleven. waarom was ze verliefd geworden op haar beste vriend?!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:17 pm

ik bleef haar vast houden en probeerde me niks aan te trekken van haar gedachten, wat natuurlijk niet lukte, ik verstijfde en maakte een vuist van mijn hand , ik bleef haar vast houden, ik wiegde zachtjes heen en weer, silent
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:19 pm

Luna snikte, meerdere malen probeerde ze haar tranen weg te slikken. uiteindelijk lukte het haar dan toch. ze bleef stil liggen in Tim zijn armen. en onbewust wenste ze heel stiekem, dat het wel mogelijk was. dat het wel kon, dat het mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:21 pm

er liep 1 traan langs mijn wang toen ik haar rustig terug legde , ik ging aan de tafel zitten die in m'n kamer stond
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:24 pm

Luna draaide zich op haar zij en opende haar oven even. ze waren rood van de tranen ze staarde naar de muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:27 pm

ik pakte een bloem uit de vaas die m'n moeder had neer gezet, en speelde ermee
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:29 pm

Luna bleef staren naar de muur. haar hoofd wilde maar niet stoppen met piekeren. ze sloot haar ogen en probeerde wanhopig in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:36 pm

ik staarde naar de bloem, en wenste dat ik bij haar in bed kon kruipen , haar een kus te geven en te gaan slapen, maar ddat kon niet
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Emptyzo apr 11, 2010 12:38 pm

Luna bleef in dezelfde houding liggen. haar rug begon er al pijn van te doen, maar ze weigerde te draaien zoals dat goed was voor je rug. ze kon niet naar Tim kijken want ze wist dat ze dan haar tranen echt niet in kon houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rpg zelf
Terug naar boven 
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rpg zelf
» gedichten die ik zelf heb gemaakt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: Guardian angels-
Ga naar: