Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Volgende
AuteurBericht
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyza jun 05, 2010 9:39 pm

Amaya gooide het lijk van de jongen weg. de andere jongen keek op "drake!" nu wilde hij zich loswurmen om dit monster persoonlijk te vermoorden. amaya lachte vals terwijl drake een hoopje as werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyza jun 05, 2010 10:16 pm

Emily
Ik houd hem heel stevig vast.
"Vermoord me niet.."
snik ik zacht, maar lang ga ik dit toneelspel niet volhouden aangezien ik honger heb x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyza jun 05, 2010 10:18 pm

Amaya liep op de twee af en grijnsde ze zette haar nagels in de nek van de jongen "tast toe meisje." de jongen keek verbaast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyza jun 05, 2010 10:25 pm

Emily
Ik grinnik even, til mijn hoofd wat op en zet mijn tanden in de jongen zijn nek. Snel probeer ik al zijn gedachten uit mijn hoofd te verbannen en probeer me helemaal op het leegdrinken van hem te focussen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyza jun 05, 2010 10:27 pm

De jongen keek verbaast amaya had geen zin in nog een keer gegil ds ze legde haar hand op zijn mond zodat hij stil bleef en liet EMily rustig drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyza jun 05, 2010 10:33 pm

Emily
Als ik hem tot de laatste druppel bloed heb leeggezogen laat ik hem vallen.
"Hmm... Niet slecht."
ik veeg mijn mond schoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyza jun 05, 2010 10:34 pm

Amaya grijnsde en de jongen werd een hoopje as "en hoe beviel het spelen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 6:14 pm

Emily
"Eigenlijk was het best wel grappig. Voor een keertje."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 6:15 pm

Amaya grijnsde licht "dacht ik al wel." ze pakte rustig Emily haar hand en liep met haar terug naar de paarden x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 6:16 pm

Emily
Ik laat het maar toe en loop met der mee.

Nuada
Ik zit nog altijd op het dak om me heen te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 7:06 pm

Amaya en Emily kwamen al snel terug bij de paarden waar Meredith het hengstje van Emily al aan het treiteren was. Amaya keek op "meredith laat het arme ding met rust" Meredith keek op en snoof even rustig stapte ze naar Amaya.

Cedric kwam buiten "heer, het ontbijt staat klaar."

Aethelwyne liep door het kasteel. ze knikte beleefd naar een bediende en ving een klein deel op van het gesprek van haar vader met de raadsvrouw.

Avery zat bij de koning geknield zoals gewoonlijk. "heer, ik denk dat het tijd word om in te gaan grijpen. we horen al van steeds meer doden in het noorden. wie wee word het tijd om hier in de kern strakker aan te pakken. er loopt hier genoeg gespuis rond." zei ze sluw maar op zo'n manier dat het aanbod aantrekkelijk was om naar te luisteren. niet dat ze dat nodig had na de spreuken die ze had uitgesproken voor ze aan dit gesprek begon.

Aethelwyne liep verder ze nam de woorden van de raadsvrouw in haar op, ze vertrouwde dat mens totaal niet maar ze kon niet ingrijpen, nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 8:19 pm

Nuada
Ik knik, sta op en spring soepel van het dak af.

Levisto
Ik draaf snel naar Emily, weg van die rottige merrie.

Emily
Ik aai Levis geruststellend over zijn hals.

Arthur
Ik knik even bedachtzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 8:33 pm

Avery grijnsde even en ging verder "Koning, het lijkt mij een goed plan om de hoofdstad te ontdoen van gure types iedereen die niet is zoals ze horen te zijn."

Aethelwyne liep door naar haar kamer maar bedacht zich onderweg. ze liep verder de trap weer af maar nu richting de stallen. ze liet haar merrie zadelen en toen dat was gebeurd steeg ze op. ze had een matel omgedaan om niet al te veel op te vallen waar natuurlijk geen ontkomen aan was. ze spoorde haar paard aan in een galop en gallopeerde van het kasteel terrein af. ze gallopeerde door een aantal straten richting het bospad. ze mompelde enkele beschermings spreuken zodat ze veilig was en zo ook haar paard.

Amaya gaf Meredith een klopje op haar hals en steeg op. meredith snoof even richting Levisto en reageerde toen braaf op de hulpen van amaya waardoor ze zich netjes opstelde.

Cedric had binnen de tafel al gedekt en wachtte geduldig tot Nuada binnen zou komen en zou gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 8:55 pm

Arthur
"Daar kunt u best wel eens gelijk in hebben mevrouw Descontantes."
Ik sta op en loop wat te ijsberen door de troonzaal.
"Ik wil meer informatie hebben over deze verdwijningen. Ik heb de naam 'Silverlance' al meerdere keren horen vallen. Ik wil weten wat hij ermee te maken heeft. En zodra hij gevonden wordt, wil ik hem hier... Levend."

Nuada
Ik loop naar binnen, maar ergens voel ik me enorm onrustig. Waarom weet ik niet, toch ga ik zitten, maar ben totaal niet op mijn gemak.

Emily
Ik stijg ook op.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:01 pm

Avery knikte "natuurlijk hoogheid." meteen gebaarde ze een aantal wachters te doen wat de koning zojuist had gezecht.

Amaya spoorde Meredith toen aan en stapte verder met Emily.

cedric knikte toen Nuada zat hij liep de kamer uit om Nuada in alle rust te laten eten en ging de paarden voeren.

Aethelwyne gallopeerde door het bos. "Tijd en ruimte hoor mij aan, laat mij niet langer in deze omgeving staan. In het noorden van mijn land daar wil ik wezen. laat mij daar nu verschijnen dan is Uw kracht bewezen." in een flits verdween ze en niet veel later verschijnselde ze door de spreuk met het paard in het noordelijke bos. ze verschool zich achter de kap van haar mantel en liep haar paard stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:05 pm

Nuada
Met snelle happen eet ik het op. Maar als ik al het half op heb, kom ik al overeind. Ik kan gewoon niet rustig blijven zitten, ik merk dat er iets aan de hand is, maar ik weet niet wat. Snel loop ik naar de kast en gris mijn speer eruit. Snel pak ik nog twee andere zwaarden, dan heb ik altijd wat achter de hand, mocht er nu iets gebeuren.

Emily
Ik rijd achter Amaya aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:14 pm

Cedric voerde de paarden en bleef daarna bij Merric zitten.

Amaya keek op zich heen en voelde iets vreemds ze keek op en zag een meisje in galop wegrijden. ze keek wat verbaast.

Aethelwyne spoorde al snel weer in gallop aan om uit dit bos te komen naar het dorp.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:21 pm

Nuada
Ik loop naar buiten buiten en zie dat Apocalypse zijn eten al opheeft.
Jij voelt het ook he...

Apocalypse
Ik hinnik wat onrustig en draaf mijn stal uit.
Ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:23 pm

Amaya fronste even en wenkte Emily om het meisje te volgen.

Aethelwyne gallopeerde en sprong over een omgevallen tak. ze hield haar gezicht verborgen en kwam al snel het bos uit. ze gallopeerde voorbij het hutje zonder op te kijken richting het dorp.

Merredith volgde Amaya hield de merrie in want ze wou nog niet inhalen.

Cedric zat bij merric
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:24 pm

Emily
Ik spoor Levisto aan zodat ik met Amaya erachter aan ga.

Nuada
Ik kijk even op als ik iemand voorbij zie komen stormen. Gelijk krijg ik er een raar gevoel bij en spring zonder zadel of wat dan ook op Apocalypses rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:27 pm

Aethelwyne kreeg een raar gevoel en keek half om meteen zag ze dat een groep de achtervolging in had gezet. ze spoorde haar merrie aan om sneller te gaan.

Amaya zag ook Nuada erachteraan gaan en zette Meredith naast hem neer.

Cerdic keek op en haalde merric uit stal. in een reflex sprong ook hij op zijn paard en ging hij erachteraan. hij bleef dicht bij Nuada wat er ook gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:37 pm

Nuada
"Wie is dat?"
vraag ik als Amaya er ook bij gekomen is.
Rag.. Afsnijden.

Ragnarok
Ik spring voor het meisje opeens op de weg en grom gevaarlijk naar haar. Om mij heen laat ik de hele grond bevriezen, en enorme ijskolossen uit de grond groeien, zodat ze niet weg kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:39 pm

Amaya keek op "geen idee, ik zag haar door het bos galopperen."

Aethelwyne keek geschrokken op naar het beest voor haar. haar paard hinnikte angstig en steigerde. Aethelwyne keek om en zag de twee aan komen. dit ging fout, ze moest de heksen in dit dorp spreken maar zoals het er nu voor stond zou ze terug moeten teleporteren met een spreuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:43 pm

Nuada
Tegen de tijd dat we er zijn ben ik alweer van gedaante veranderd.
"Wie ben je en wat doe je hier?"
vraag ik op mijn gebruikelijke koude toon.

Ragnarok
Ik kijk haar woedend aan en laat het ijs over de benen van het paard groeien zonder medelijden, zodat het dier geen kant meer op kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Emptyzo jun 06, 2010 9:45 pm

Aethelwyne liet haar gezicht niet zien en keek naar de grond "slechts een voorbei ganger." loog ze, maar de leugen was niet hoorbaar in haar stem.

Amaya keek op "nou slechts een voorbijganger, wat zijn jou zaken hier." zei ze kil.

Aethelwyne keek nog altijd niet op "Ik wil alleen een oude kennis bezoeken."
haar paard hinnikte angstig en probeerde zich los te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 17 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: