Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Volgende
AuteurBericht
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 5:15 pm

Emily
Ik stijg ook af en laat Levisto maar los. Die durft toch niet weg te lopen met Meredith in de buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 5:16 pm

Amaya deed haar mantel weer om en grijnsde sluw. toen liep ze het bos in x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 5:39 pm

Emily
Ik zie haar grijns niet, maar loop achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 5:40 pm

Amaya ging opzoek en rook al snel de geur van een groepje wandelaars. zo te ruiken twee jongens weer van hun leeftijd. ze wareangstig maar het was te ruiken dat ze dat niet lieten merken.

twee jongens liepen door het bos. hun vrienden waren niet heel kort geleden vermoord door 'dieren' ze wilde ze wreken maar de angst brak toch bij hun uit x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 5:49 pm

Emily
Ik ga naast Amaya lopen en fluister zacht:
"Het zijn vrienden van onze lunch van gisteren..."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 5:52 pm

Amaya keek op en grijnsde "laten we ze dan uit hun leiden verlossen." ze bekeek Emily "Ik geef jou de eer om met het eten te spelen." fluisterde ze zacht.

de twee jongens hadden de dames en hun naderende dood nog niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 7:37 pm

Emily
"Nee, doet u dat maar... Ik eh.. kan dat echt niet.."
zeg ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 7:38 pm

Amaya keek op "ik sta erop, ik vind dat het tijd word dat je wat zelfverzekerder gaat worden." bemoedigend gaf ze emily een duwtje in haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 7:51 pm

Emily
"Ik wil niet!"
roep ik heel hard als Amaya me naar voren duwt. Ik zie de jongens al maar doe alsof ik echt heel erg zielig ben x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 7:52 pm

Amaya keek emily doordringend aan "meisje meisje toch, moet ik het je allemaal opnieuw leren?" ze pakte haar arm en trok haar mee naar de jongens die verbaast opkeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 8:20 pm

Emily
Ik grinnik even en schreeuw nog een keer als we echt dicht bij de jongens zijn, zodat ze wel moeten opkijken. Ik blijf maar doen alsof ik heel zielig ben en alsof Amaya heel gemeen is (wat ze natuurlijk niet tegen mij is).
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptydo jun 03, 2010 9:42 pm

De twee jongens keken geschrokken op. Amaya bleef emily nog altijd vast houden en meenemen in de richting van de jongens een vande jongesn stapte naar voren "wat is hier aan de hand?" vroeg hij standvastig maar toch met angst in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 8:42 pm

Emily
Ik trek me los uit Amaya's greep en ren naar een van de jongens toe. Ik struikel bijna (alsof x'D) en val half tegen hem aan. "Sorry."
zeg ik terwijl ik mijn best doe het er heel bibberig uit te laten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 8:45 pm

De jongen keek op naar het meisje en glimlachte zelf ook wat bibberig "het geeft niet." hij keek op naar amaya die haar zwaard rustig trokem emily haar spelletje mee te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 8:50 pm

Emily
Ik slaak even een zacht gilletje als ik Amaya haar zwaard zie trekken. Ik blijf zogenaamd heel angstig tegen de jongen aanstaan en ergens vind ik het toch wel leuk om met het eten te spelen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 8:52 pm

de andere jongen werd naar vorgen gewenkt en trok zijn zwaard. "mevrouw, ik ben tegen het vechten met dames, maar U moet dit kind met rust laten." Amaya grijnsde en besloot er meer drama in te gooien. ze borg haar zwaard op en zag de jongen gerust adem halen. "misschien niet vechten tegen een dame?" sprak ze kil terwijl haar ogen bloedrood werden. "maar wellicht spelen met een vampier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 8:55 pm

Emily
Ik sla gillend mijn armen om de nek van de jongen. Het ziet er heel dramatisch uit, maar ik houd hem eigenlijk gewoon in een houdgreep, waar hij niet uit kan ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 8:58 pm

de jonge had nog geen idee van dat het een houdgreep was en kreeg een kleur. hij keek het meisje aan en keek met een lichte angst naar Amaya.

De andere jongen zijn ogen vergrootte. amaya lachtte vals "dwazen, jullie mogen best rennen binnen twee stappen zijn jullie ingehaald. dus als je nog wat laatste woorde kwijt wilt, is dit het moment."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 9:02 pm

Emily
Ik begin te snikken, ik kan niet zo vals doen als Amaya. Dus blijf ik maar in mijn rol van het zielige meisje..
"Ik ben bang voor haar..."
snik ik zacht..
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 9:03 pm

maya lachte vals "dus wat word het? dames voor?"

de jongen stond als verstijft en keek angstig naar amaya terwijl de jhongen bij emily de moed erin probeerde te houden. "het komt wel goed.' fluisterde hij totaal niet overtuigend. "drake maak dat je daar weg komt idioot!" de jongen stond als verstijfd x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 9:10 pm

Emily
Ik blijf snikken en huilen, maar houd die jongen wel zo vast dat hij niet weg kan, maar het lijkt alleen maar alsof ik heel zielig ben x'D


Laatst aangepast door ShineNdarkness op za jun 05, 2010 9:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 9:16 pm

Amaya grijnsde en liep naar drake ze ging met een hand langs zijn wang en maakte een kras zodat het bloed eruit druppelde. ze was in een enorme pestbui.

drake keek angstig en de jongen bij emily slikte "drake verdomme!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 9:28 pm

Emily
"AHH!!!"
ik gil weer even.
"Z-zee heeft die and-d-dere jongens ook vermoor-d-dd. Ik zag het en daa-aaarom wilde ze meeij nu ook vermorrrden."
zeg ik snikkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 9:31 pm

de jongen keek emily aan. "drake verdomme kom bij zinnen, haar moeten we hebben!" zei hij nu woest. drake zijn ogen vergrote hoe graag hij ook wou hij was verstijfd van angst. amaya besloot dit slachttoffer maar te ontdoen van zijn leiden die andere speelde het spel nog net iets te leuk mee, maar deze was saai. ze zette haar tanden ruig in zijn nek en dronk terwijl hij schreeuwde van loskomende angst
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Emptyza jun 05, 2010 9:36 pm

Emily
Ik gil nog harder en duw mijn hoofd tegen die jongen aan, zodat ik heel bang lijk voor al dat bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 16 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: