Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Volgende
AuteurBericht
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:23 pm

Emily
"Ow okee.."
ik durf niet veel meer te zeggen. Ze weet nu toch niet dat ik een Noble Blood ben, dus hoef ik het haar eigenlijk niet verder te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:26 pm

"natuurlijk had ik mazzel dat ze wisten dat je noble was. een andere rang hadden ze nooit toegestaan." antwoorde Amaya rustig.

Cedric liep door het bos. hij hoorde stemmen en liep in de richting hij zag de twee zitten. Amaya keek op toen ze geritsel hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:31 pm

Emily
Ik zucht even diep. Ze weet het dus toch.
"Dat hulpje van die elf komt eraan."
zeg ik nu het me eigenlijk weinig meer uitmaakt of ze van mijn kracht weet of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:33 pm

Amaya keek even op naar Emily, hoe ze het wist wist ze niet maar ze zou best eens gelijk kunnen hebben. ze knikte en dacht kort na. toen had ze een plan "wacht hier." zei ze en ze stond op. cedric merkte dat iet naderde en draaide zich om hij rende weg maar voor hij er erg in had ontglipte er een kreet uit zijn mond. Amaya legde haar hand op zijn mond en hield hij stevig vast met haar andere hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:39 pm

Nuada
Ik zit ergens op een omgevallen boomstam x'D

Emily
Ik blijf gehoorzaam zitten en merk direct wat er gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:41 pm

Cedric spartelde tegen al was Amaya vele malen sterker.hij probeerde een ilusie te weken maar ondanks dat de ilusie perfect was negeerde Amaya deze compleet. zonder enige moeite tilde ze hem van de grond en ging ze terug richting Emily. Cedric slikte, hij had niets tegen vampieren maar wel tegen deze handelingen. Amaya kwam aanlopen en keek Emily aan. "ziezo gespreksstof geregeld." ze zette cedric naast Emily neer en ging er zelf ook naast zitten. ze pakte een doek en deed deze om zijn monde zodat hij geeg lawaai kon maken en hield hem op zijn plaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:43 pm

Emily
Ik glimlach even, maar in mijn hoofd word ik gek van de gedachtes van Cedric. Eigenlijk kan ik het bijna niet "aanzien" hoe erg hij het vind. Ik slik even en kijk naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:46 pm

Amaya keek Emily aan "gaat het?" vroeg ze kalm alsof de jonge elf er niet was.
Cedric zijn hart ging tekeer van angst, vaak genoeg had hij het gezien hoe dit vreselijk verkeerd afliep werd dit ook zo'n keer? hij wilde zich verzetten maar was compleet verstijfd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:49 pm

Emily
"Nee, die elf, hij houd zijn kop niet!"
zeg ik snikkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:52 pm

Amaya keek bezorgd naar Emily en keek Cedric indringend aan "doe geen moeite te vluchten." ze liet hem los en ging naast Emily zitten ze sloeg een arm om haar heen "Emily hij zegt niets.. wat bedoel je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 8:57 pm

Emily
Ik sla snikkend mijn armen om mijn knieen en begin weer te huilen. Ik word helemaal gek omdat ik Cedric's angstige gedachten niet uit mijn hoofd wegkrijg.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 9:00 pm

Amaya sloeg haar armen om Emily heen "rustig maar, wat is er aan de hand?" Cedric keek op hij trok de doek van zijn mond af en sprong overeind. hij wilde rennen maar een boom brak afvoor hem en viel neer zijn ogen vergrote en vulde zich met angst toen Amaya hem toesprak "het heeft geen zin, ga terug naar waar je zat." cedric stond als verstijfd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 9:03 pm

Emily
Ik reageer niet, maar blijf maar huilen zo gek word ik van Cedric's angst. Bij al die mensen kan ik het wel opzij zetten, of we vermoorden ze gewoon snel voordat ze mij gek maken. Maar die achterlijke elf maakt me echt knettergek.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 9:05 pm

Amaya suste Emily niet goed begrijpend wat er aan de hand was.

Cedric deed trillend een stap achteruit zwijgend ging hij zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 9:24 pm

Emily
Ik leg uiteindelijk snikkend mijn hoofd tegen Amaya's schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 9:25 pm

Amaya suste Emily terwijl ze af en toe een blik wiepr op cedric die naar de grond staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 9:30 pm

Emily
Uiteindelijk kan ik er niet meer tegen en zeg zacht snikkend tegen Amaya.
"Sla hem alsjeblieft bewusteloos ofzo!"
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 9:32 pm

Amaya keek Emily aan.

Cedric keek op met grote angstige ogen hij slikte. de angst greep hem en hij had moeite zijn tranen voor zich te houden. dit was te absurt!

Amaya knikte "goed." ze stod op en liep naar Cedric die meteen achteruit deinsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptyma mei 24, 2010 9:34 pm

Emily
Dan bedenk ik dat hij nu inderdaad nog banger is en ik grijp mijn hoofd vast terwijl de tranen over mijn wangen stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptydi mei 25, 2010 2:25 pm

Cedric dook achteruit. hij keek Amaya angstig aan. Amaya hoorde emily huielen en twijvelde geen seconde. cedric hield zijn armen ter beschermig voor zich maar het ws zinloos tegen de kracht van amaya die hem dan ook bewusteloos sloeg. cedric bleef liggen. amaya liep naar emily en suste haar wederom "meisje wat is er aan de hand?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptydi mei 25, 2010 4:59 pm

Emily
Zodra Cedric bewusteloos is en dus niet meer denkt stop ik langzaam met huilen.
"Die angst van hem, ik kon er niet meer tegen. Meestal vermoorden we ze gewoon gelijk en dat trek ik wel."
zeg ik nog altijd snikkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptydi mei 25, 2010 5:07 pm

Amaya begreep het niet goed maar besloot niet verder te vragen en haar gewoon te troosten.

Cedric lag bewusteloos op de grond. door de klap was zijn voorhoofd gaan bloeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptydi mei 25, 2010 5:09 pm

Emily
Ik blijf zachtjes zitten snikken op de grond.

Nuada
Ik ga er van uit dat Cedric alweer druk aan het koken is, terwijl ik ergens in het bos zit na te denken. Ik weet totaal niet wat er aan de hand is, maar begin wel honger te krijgen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptydi mei 25, 2010 5:11 pm

Amaya trooste Emily ze rook de geur van cedrics bloed maar had geen moeite om zichzelf in te houden.

Cedric lag nog altijd buiten bewust zijn op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Emptydi mei 25, 2010 5:16 pm

Emily
"Ik wil het niet meer..."
zeg ik snikkend, ik merk bijna niets van Cedric's bloed, zo erg ben ik bezig met al mijn gedachten en alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 8 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: