Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende
AuteurBericht
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyvr mei 14, 2010 5:41 pm

Amaya keek naar Emily en steeg weer af van Meredith. rustig liep ze naar haar toe en pakte ze voorzichtig haar schouders vast. "ik doe je echt niets." verzekerde ze haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 6:45 pm

Emily
Ik krimp gelijk weer wat ineen als ik haar hand voel. Ik knik zwakjes terwijl ik naar de grond kijk met tranen in mijn ogen. Ik durf het niet te laten merken, want ik weet dat ze het meent, maar toch durf ik haar niet te vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 6:47 pm

Amaya keek Emily wat bezorgd aan en trok haar tegen zich aan terwijl ze haar armen om het meisje heensloeg. "rustig maar.." fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 6:49 pm

Emily
Ik ril even als ik bedenk dat ze wel vele klasses hoger is dan ik en dat ik altijd onderdanig moet zijn en dat ze me dan opeens omhelst. Ik blijf doodstil staan en durf gelijk niets te doen terwijl ik alle moeite doe om mijn tranen niet te laten stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 6:51 pm

Amaya hield Emily troostend vast. "hoe je niet in als je iets kwijt moet meisje.. het is niet erg." sprak ze met een kalmerende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 6:54 pm

Emily
Heel langzaam ontspan ik iets, maar ik zeg nog altijd geen woord. Ik durf er niet zelf over te beginnen, dat ik een kracht heb, bang dat ze weet ik het wat met me gaat doen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 6:57 pm

Amaya bleef Emily voorzichtig vast houden. het deed haar pijn het meisje zo angstig te zien. alsjeblieft EMily, laat me je helpen met wat je dan ook dwars zit. Ik weet dat je het eng vind dat ik een pureblood ben maar ik wil niet nog een dierbare kwijt raken.. dacht ze terwijl ze emily vast bleef houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 6:59 pm

Emily
Ik ben al behoorlijk in de war en merk niet dat ze het denkt en niet zegt. Ik ben helemaal in de veronderstelling dat ze het zei en zeg dan ook zacht: "Okee, het spijt me..."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:03 pm

Amaya keek Emily toen wat verbaast aan. ze had niets gezecht. "wat spijt je meisje?" ze keek Emily aan met een warme rustige blik, iets wat zeldzaam was voor haar doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:05 pm

Emily
Ik schrik me kapot als ze zo reageert. Opeens bedenk ik dat ze dat natuurlijk dacht. Ik wil me losrukken maar ik durf het niet. Even kijk ik haar aan, maar ik merk de warmte in haar blik niet op, ik heb alleen maar het gevoel dat ze het nu weet. Ik vergeet gewoon haar gedachten te bekijken om er zeker van te worden of ze het weet of niet. Maar ik denk ik mezelf gewoon dat ze het weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:08 pm

Amaya volgde haar blik ze suste haar "rustig, je hoeft niet bang te zijn." een hand maakte ze los van haar schouder en legde die tegen haar wang aan ze keek emily aan. "ik bescherm je wel." zei ze terwijl ze op haar beurt haar tranen in moest houden. ze leek zo op haar zusje en tegelijk was ze zo anders. de angst in haar ogen vrat aan haar als een parasiet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:12 pm

Emily
Ik doe mijn mond open om wat te zeggen, maar er komt totaal geen geluid uit. Als ik merk dat ze me niet meer stevig vast heeft, kan ik mezelf niet meer onder controle houden en ren huilend weg. Ik verdwijn zo snel als ik kan het bos in terwijl ik door tranen verblind ren zonder te zien waar ik heen ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:15 pm

Amaya schrok zich wild en haar ogen vergrote zich "EMILY!" riep ze. de angst in haar stem was duidelijk te horen. ze kon het niet aanzien, de beelden van haar zusje zag ze weer voor haar en voor ze het wist rende ze achter Emily aan. het meisje was snel voor haar rang en klasse maar dat weerhield Amaya er niet van sneller te zijn. al snel sloeg ze beide armen om Emily en trok ze haar terug. ze zakte door haar knieen wat niets was voor haar status en drukte Emily tegen zich aan een aantal tranen gleden over haar wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:18 pm

Emily
Ik gil even zacht als ik haar armen voel, en laat me daarna snikkend op de grond vallen. Ergens ben ik doodsbang dat ze me nu gaat vermoorden of in elkaar gaat slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:20 pm

Amaya drukte Emily tegen zich aan. "Emily alsjeblieft vertrouw me.." zei ze zacht met lichte trilling in haar stem. in een paar tellen had dit meisje het voor elkaar gekregen de emoties los te gooien van een ijzeren vrouw. ze drukte emily licht van haar af en keek haar aan. ze liet haar de tranen zien en veegde tegelijk die van Emily weg. "wat het ook is meisje, ik bescherm je."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:46 pm

Emily
"Ik... Ik... Ik..." stotter ik, maar daarna begin ik weer te huilen en kan niets meer uitbrengen. Dit keer trek ik me niet los, ergens doet het me denken aan mijn moeder, die me ooit ook zo vast hield. Maar toen was ik heel klein, daarna deed ze dat nooit meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:47 pm

"sst.." suste Amaya die haar voorzichtig tegen zich aantrok "het is al goed meisje." fluisterde ze terwijl ze haar troostend vast hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:49 pm

Emily
Terwijl ik aan een stuk door huil zet ik langzaam mijn gedachten op een rijtje. Mijn moeder zei altijd dat de purebloods gemeen en vreselijk waren, en dat ze je zouden vermoorden als je iets fout deed. Ik bedenk me opeens dat ik banger ben voor mijn moeders fabels dan voor Amaya, ze heeft me immers nooit wat gedaan, en ik heb Levis van haar gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:51 pm

Amaya gunde Emeily alle tijd die ze nodig had en liet haar tegen haar aan huilen. toen ze rustig werd keek ze haar aan "wil je me vertellen wat je dwarszit? Ik dwing je niet maar ik maak me zorgen om je."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 7:53 pm

Emily
Langzaam maar zeker beginnen mijn schouders minder te schokken en uiteindelijk houd ik op met huilen.
"Het spijt me, ik had niet bang voor u moeten zijn.. Het het... Het komt door mijn moeder..."
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 8:01 pm

Amaya glimlachte vaagjes naar emily en veegde wederom de tranen van haar gezicht "het geeft niets meisje" ze glimlachte warm naar haar en streelde haar wang met haar duim
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 8:04 pm

Emily
Ik knik even terwijl ik de tranen van mijn gezicht veeg.
"Kende u mijn moeder?"
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 8:06 pm

Amaya schudde haar hoofd. "ik heb haar niet ontmoet." ze keek Emily aan en glimlachte vaagjes naar haar. het was een enorme opluchting te zien dat een deel van haar angst was verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
ShineNdarkness

ShineNdarkness


Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 04-05-10
Leeftijd : 29

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 8:08 pm

Emily
"Ow maar wie heeft mij dan uitgekozen om u te te gaan helpen?"
vraag ik nog steeds zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Emptyma mei 24, 2010 8:11 pm

Amaya glimlachte naar haar "dat heb ik zelf gedaan, toen je naar onze familie werd gebracht om een nieuw onderkomen te vinden deed je me aan iemand denken en nam ik je mee waarna ik mijn ouders overhaalde je te laten blijven."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





het rollenspel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: het rollenspel   het rollenspel - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 7 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: The war of Runore-
Ga naar: