Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Rpg zelf

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 4:32 pm

Luna knikte, hoewel ze het natuurlijk erg jammer vond nu al terug te gaan. ze liep met Tim mee en pakte onwillekeurig zijn hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 4:43 pm

ik knijp even zacht in haar hand en breng haar naar huis, voordat we er zijn geef ik haar snel een zoen, en gl lief, ''tot ziens mevrouw'' ik laat haar hand los en ben ook al verdwenen tussen de kraampjes
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 4:51 pm

Luna kijkt Tim wat raar na. hij gedroeg zich vandaag wat vreemd vond ze. ze draaide zich maar bij en liep gehoorzam het huis binne. ze zag de lege wijnfles al liggen. ze raapte hem op en bracht hem weg. ze zou wel niet teveel bonje kijgen, want dit kon maar één ding betekenen. haar vader was weer eens ladderzat. ze keerde zich om en liep de woonkamer weer binnen waar ze tot haar afgrijzen haar neef zag staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 4:53 pm

ik was inmezelf aan t denken hoe kan ik dat nou doen, ze is een vriendin van me , niet de vriendin, en dan nog ik ken dr al zo lang, dit kan ik niet doen, ik zuchtte en liep m'n hui binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 4:59 pm

Met een sluwe grijns keek haar neef haar aan Atyhtan hete hij. een gladjanus zo vond Luna. "en heb je nog nagedacht over mijn aanzoek schoonheid?" begon hij terwijl hij op haar afliep. LUna keek hem strak aan. ze vertrouwde hem voor geen meter "Atyhtan, je weet het antwoord al. het is en blijft nee." Atyhtan liep door en stopte voor haar. hij pakte haar handen en keek haar aan. "jouw moeder en mijn oom hoeven ons niet in de weg te staan. ik weet dat je in werkelijkheid naar me verlangt LUna." Luna trok haar hand terug en keek hem wantrouwend aan. "blijf uit mijn buurt.." antwoorde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 5:06 pm

ik zuchte ''ben er weer mam,'' ik liep de keuken binnen waar ze eten stond te maken , een vrolijke lach op haar gezicht beantwoorde me , ik glte en liep naar boven
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 5:14 pm

Atyhtan grijnsde alleen maar en Luna deed een stap achteruit. Atyhtan liep hellaas met haar mee en dreef haar zo tegen de muur aan. rustig liet hij zijn handen op haar buik rusten met het plan ze omhoog te laten glijden. Luna keek hem met grote ogen aan. "O haall jjjjongeluiii" kwam haar stiefvader ladderzat binnen Luna keek om. "sjiijn lullie bezig" schaterde hij met dubbele tond. zijn shirt zat maar half in zijn broek toen zag ze haar moeder. "kom laat de twee tortelduifjes maar alleen." het was vreselijk om te zien. haar moeder nam haar stiefvader mee en liet haar alleen achter met deze gladjanus, hoe kon ze? Atyhtan keek Luna nu doordringend aan zijn handen gleden al omhoog en met zijn andere hand wilde hij haar gezicht vastpakken. nu was de maat echt vol en Luna gaf Atyhtan een knal in zijn gezicht. toen hij dan ook van schrik zijn hand terug trok rende ze bij hem vandaan naar haar kamer en sloot ze de deur achter zich dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 5:38 pm

ik zit verveeld op m'n kamer en speeld met een pen><
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 6:01 pm

Atyhtan rende LUna meteen achterna maar knalde daardoor tegen een gesloten deur. "honnepon, open die deur eens voor me." zei hij op verleidelijke toon. Luna keek vol walging naar de deur en negeerde hem. ze liep naar haar bureau en keek n de spiegel. ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:02 pm

ik speelde nog steeds met de pen, toen ik een flits van luna kreeg, ze was bang en wou weg,
ik sprong op en rende als een gek naar haar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:24 pm

Luna keek naar haar spiegelbeeld. Atyhtan stond nog altijd bij haar deur en probeerde haar met woorden zover te krijgen dat ze de deur zou openen. ze peinsde er niet over. "oh Luna." zei Atyhtan toen op een vreemde toon. Luna haar ogen begonnen ineens wazig voor zich uit te kijken en haar hoofd draaide zich naar de deur " Atyhtan" stamelde ze. Atyhtan zijn ogen waren nu intens paars gekleurd en Luna liep naar de deur. in een trans haalde ze het slot ervan af en toen ze de deur opende stapte Atyhtan gretig op haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:29 pm

ik sprong als een gek op de lantaarnpaal en klom er in, vanuit naar sprong ik op dr balkon en rukte dr deur open ''luna!'' riep ik
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:32 pm

Atyhtan pakte Luna om haar middel vast en drukte haar richting haar bed. hij zoende haar En Luna liet het allemaal gebeuren. toen sprong Tim de kamer binnen en Atyhtan keek verontwaardigt op. Luna was nog steeds onder hypnose en leek haart blind voor Tim haar ogen haden miniscule pupillen en ze lechde haar handen op zijn wangen om zijn gezicht weer naar de hare te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:34 pm

O.O ik stond even verbaast te kijken , maar zag toen haar ogen, ik greep die vent bij z'n keel en tilde hem op ''hog ji bent klein'' zei ik droog en smeet hem door de deur die ik daarna op slot deed ''luun?'' ik liep naar haar toe
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:37 pm

Atyhtan viel tegen de muur aan en keek Tim woest aan toen de deur werd gesloten rende hij dan ook naar zijn oom. hij zou er wel voor zorgen dat die tim hier nooit meer welkom was. Luna was van hem.
Luna haar pupillen waren nog altijd klein. ze kwam meteen overeind en liep naar de deur waar ze tegenaan begon te slaan "Atyhtan!" riep ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:39 pm

''luna!!'' ik keek in haar ogen en schudde haar heen en weer , ik scheen met n lichtje die van m'n vinger afkwam in dr ogen ik vloekte
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:40 pm

Luna staarde Tim aan "Atyhtan! Atyhtan!" riep ze. ze zag het lichtje van Tim's vingers en ze praate steeds zachter. in een ruk werden haar pupillen weer groter en viel ze voorover tegen Tim aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:42 pm

ik zuchte van opluchting ''hou op met roepen! sttt!'' ik drukte haar tegen me aan ''wat heeft ie met je gedaan?'' ik keek haar geschrokken an, mijn ogen waren pikzwart van woede & frustratie
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:45 pm

Luna keek op naar Tim "ik weet het niet" stamelde ze "wat is er gebeurt?" vroeg ze. ze kon zich niet herrineren van tijdens de hypnose.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:47 pm

'' je was met je neef aan het zoenen'' ik geef haar aan en trok een vies gezicht ''én hij is nu je vader halen''
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:50 pm

Luna keek Tim geschrokken aan "ik was wat?.." ze slikte en veegde in een reflex haar mond af met haar mouw. toen drongen de laatste woorden tot haar door. " je moet maken dat je weg komt. als hij je hier ziet kunnen we elkaar straks nooit meer zien!" zei ze geschrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:52 pm

ik keek haar geschrokken aan en stond direct op t balkon en sprong weer op de lantaan paal en liet me naar beneden glijden ''ik zit in de bosjes!'' riep ik naar haar en ging in de bosjes zitten ik kan haar nu echt niet allen laten!
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:56 pm

Luna keek hem na en draaide zich bij. de deur zwaaide open en haar stief vader stond zo dronken als wat in de deur opening hij liep op haar af en gaf haar een klap. Atyhtan keek verontwaardigd naar zijn oom "oom, het is niet Luna maar die vlegel van een vriend." "nou waarssie dan?" zij de stiefvader wankelend. Atyhtan keek om zich heen en vloekte "hij zal hem wel gepeerst zijn. de stiefvader keek om "hmm." mompelde hij. hij nam nog een slok uit eeen wijnfles en wankelde zonder nog een woord te spreken de kamer uit. Atyhtan keek om zich heen en zag dat Luna zichzelf weer was. hij keek om en sloot de deur, ditmaal niet op slot. hij liep naar Luna toe die stappen achteruit deed "oh komop Luna, ik weet wat je wilt en jij weet het ook. laat het nou gewoon gebeuren." "je waagt het niet Atyhtan, ga niet nog verder dan je al gegaan bent." antwoorde Luna koudbloedig. Atyhtan reek zijn arm naar haar uit en raakte haar gezicht aan. Luna wende haar gezicht af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 7:59 pm

ik sprong langzaam weer op het balkon en ging achter een plantenpot zitten, ik ademde zo zacht mogelijk, het liefst had ik die veize achterbakse neef van dr doodgeslagen, maar ikkon me inhouden, ik bleef stil zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Emptydo apr 08, 2010 8:01 pm

"ga weg" zei Luna kalm. "oh Luna toch.." begon Atyhtan wiens ogen al paarser kleurde. Luna draaide haar hoofd in één ruk bij. ook haar ogen wraren intens paars "ik zei verlaat deze kamer en wel nu Atyhtan" ditmaal waren het de pupillen van Atyhtan die verkleinde en zonder nog wat te zeggen verliet hij de kamer en liep hij naar de zijne. Luna keek hem na en sloot de deur achter zich dicht. haar ogen kleurde normaal maar zijn hypnose zat voorlopig nog even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rpg zelf
Terug naar boven 
Pagina 4 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rpg zelf
» gedichten die ik zelf heb gemaakt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: Guardian angels-
Ga naar: