Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Rpg zelf

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30
AuteurBericht
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 9:36 pm

Tim- tam tam tam >< loop rustig
Alice- beet op dr lip, en liep mee
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 9:45 pm

Luna liep verder en knalde toen tegen de tovenaar

de tovenaar keek op en keek naar de anderen "jullie moeten de guardians zijn is het niet? Fujita heeft mij gestuurd om jullie te trainen. Mijn naam is Gwendol de tovenaar."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 9:49 pm

Tim- ''hoi,'' zei ik vrolijk, droog ><
Alice- ''eh, hai'' ? x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 9:58 pm

Gwendol glimlachte vriendelijk. de oude man kwam aansloffen "gwendol geef ze terug ze zijn van mij." Gwendol keek op en zwaaide met zijn hand. dde oude man leek op een vaag wezentje en keek angstig naar de zon "ga terug in je hol dwargbuis." sprak hij. he ding vluchtte weg x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:00 pm

Tim- ''owh wat cool'' ik keek t wezentje verbaast na, x'D
Alice- 'jakkes ;$'' xD
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:02 pm

Gwendol kek op "niet op letten je hebt er wel meer in dit gebied." hij keek naar de vier "zullen we dan maar meteen aan de training beginnen?"

Luna keek op en keek naar Tim.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:03 pm

Tim- ''he kijk daar wachtte we al zo'n 4 dagen op'' had nog luna dr hand vast,
Alice- O.O ''de watte?''
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:07 pm

Gwendol knikte even "niet schrikken." hij zwierde met zijn mantel en ineens stonden ze alle vier in een trainings arena hij keek de vier aan. 'zet je tassen maar in de hoek., goed eerst wat zijn jullie krachten?"

Raidon deed het en keek naar de andere verlegen.

Luna zette de tas weg en keek de man aan. Gwendol knikte naar haar ik weet dat jij leid dacht hij. luna knikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:09 pm

Alice- ik zette langzaam mijn tas weg, ''eh, iets met energie, '' zei ik zacht,
Tim- ik zette mijn tas ook weg, en keek even nar t veld ,
jeejtje ''eh, ik heb licht'' richtte ik me op de man, die zou ik echt geen kutkop durven noemen x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:11 pm

Raidon keek op "water en healen."

Gwendol knikte "goed met alleen die gaves redden jullie het niet. gelukkig heeft Fujitsu mij de gave gegeven een extra kracht toe te delen bij jullie. zo zijn er nog meer trainers die dit kunenn doen waarmee ook jullie kracht stijgt. willen jullie één voor één naar voren komen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:13 pm

Tim- ik zag dat alice ene beetje bang keek en raidon ook niet voor plan was om naar voor te stappen, ''óke, ik ga wel als eerste'' zuchtte ik en stapte naar de man toe '' Ik ben Tim, trouwens'' ik glte even
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:15 pm

Gwendol knikte en legde zijn handen op Tim's schouders. hij gaf hem een nieuwe gave en keek hem aan "goed strek je arm uit alsof je iets in je handen hebt stel je nu voor dat je daar een stalen dolk in je handen hebt."

raidon keek toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:20 pm

Tim- ik stelde me de mooiste dolk die ik ooit had gezien in mijn leven voor en voelde iets zwaars in mijn hand komen te liggen
ALice- ?o.O staat half achter raidon ><
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:21 pm

Gwendol glimlachte "jouwn tweede kracht is staal. stel je iets voor en je hebt het wapen in je handen ook kun je ketens doorbreken met deze gave."

Luna glimlachte

Raidon keek met grote ogen naar Tim.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:25 pm

Tim- ''hmm,'' ik keek er even naar, en dacht toen dat ik het staal wou laten smelten en dan verdwijnen , het gebeurde, ''handig'' ^^ ''danku'' ik zette luna's favorite grijns op
ALice- O.O
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:27 pm

Luna grinnikte even en omhelste Tim. ze keek naar de andere twee.
raidon slikte en liep naar de man "R-Raidon.." Gwendol knikte en pakte zijn hand "denk aan alle duisternis die je je voor kunt stellen."

Raidon keek verbaast maar deed het. zijn ogen kleurde duister en een veld sloot zich om hem en gwendol heen waardoor hij allen nog zag maar niemand anders. gwendol glimlachte heel goed en endenk nu aan licht" Raidon deed het en de wolk verdween. "je bezit nu de kracht Duisternis, je hebt de gave rookvelden te creeren en aanvals bollen verder is deze gave nog uitgebreider maar daar zul je zelf achter moeten komen.

Hij keek naar ALice.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:29 pm

Alice- ''eh,,'' ik trippelde lichtvoetig naar de man, ''alice'' zei ik met mijn zuivere stem
Tim- ik grinnikte, ''houvanje'fluisterde ik zacht in dr oor, ''nu moet zeker ook leren zward vechten ><'' fluistewde ik zodat alleen zij het horen kon
Terug naar boven Ga naar beneden
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:33 pm

Gwendol knikte en legde de hand tegen haar wang. daarna pakte hij haar hand en hield hij die op. hij knipte in zijn vingers en een papiertje zweefde bover haar hand. "denk aan een enorme hitte op dit punt"hij wees naar het papiertje.

raidon was verbaats.

Luna grinnikte sexy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptyma jun 07, 2010 10:36 pm

Alice- ik keek dr alleen naar en het papier vloog in de fik ik spron gachteruit, ''óh!''
Tim
weet ik ik liet dr een plaatje zien dat ik langs mijn lippen likte en grinnikte geluisdloos,

ik moet gaan,, daag(L)
Terug naar boven Ga naar beneden
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptydo jun 10, 2010 8:55 pm

bew ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptydo jun 17, 2010 3:55 pm

hoihoi(L)
Terug naar boven Ga naar beneden
mara iska

mara iska


Aantal berichten : 885
Registratiedatum : 29-03-10
Leeftijd : 29

Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Emptywo jun 30, 2010 5:45 pm

Kiekeboew?(A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rpg zelf   Het Rpg zelf - Pagina 30 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rpg zelf
Terug naar boven 
Pagina 30 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rpg zelf
» Het Rpg zelf
» gedichten die ik zelf heb gemaakt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: twee personen :: Guardian angels-
Ga naar: