Ariel games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ariel games

Op deze site kunnen leden van HN rpg's spelen zodat de verhalen niet verloren gaan na teveel berichten. natuurlijk zijn ook niet hn leden vrij om zich aan te melden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Regeltjes.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ariel
Admin
ariel


Aantal berichten : 1404
Registratiedatum : 28-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Runore

Regeltjes. Empty
BerichtOnderwerp: Regeltjes.   Regeltjes. Emptyma maa 29, 2010 4:39 pm

-We gaan onderling geen ruzie maken met elkaar.
-Ik wil geen godmoding zien wat betekent dat jouwn personage alles en iedreen altijd maar aan kan. ook jou personage kan wat overkomen
-ik wil ook niet dat het zo is dat een bepaald personage altijd maar gewond is, dat is niet leuk voor mede spelers
-we praten gewoon algemeen beschaaft nederlands.
-niet zelf rollenspellen aanmaken mocht het zo zijn dat daar wel mogelijkheid in is. dat is dat een foutje van mij. je mag wel sugesstisch doen in het daarvoor aangegeve topic.
-ga niet vragen bij een twee personen rollenspel of een beperkte groep of je ook mee mag doen. dat is niet de bedoeling
-niet door het rpg met elkaar kletsen daar maak ik een apart forum voor.
-sluit niemand buiten
-niet geschikt voor kleine oortjes? ook hier kun je prive berichten sturen dus maak daar dan maar gebruik van.
-in verhaalvorm schrijven in de verleden tijd. misschien is dit vervelend maar zo leest het wel makkelijker terug en heeft iedereen dezelfde schrijf stijl. natuurlijk speel je maar met twee personen mag je met elkaar overleggen om in een andere stijl te schrijven.
-geen racisme of beledigingen plaatsen we houden het leuk. gebeurt het wel word je netjes verwijderd.

Verder. wil je met een groepje spelen of met z'n tween buiten mij om? stuur me hier dan een bericht met de beschrijving van het verhaal. is het een beschaaft verhaal maak ik voor jullie ook een topic aan maar doe dit niet zelf op plaatsen waar dat niet hoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hn-ariel.actieforum.com
 
Regeltjes.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ariel games :: beheer :: regels-
Ga naar: